۱۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۷۴۲۳۶
فرماندار زاهدان:

خبرگزاری رسا جهش مطلوب و حضور مؤثری در سیستان و بلوچستان داشته است

خبرگزاری رسا ـ فرماندار شهرستان زاهدان، گفت: خبرگزاری رسا جهش مطلوب و حضور مؤثری را در استان سیستان و بلوچستان داشته و منشأ خدمات و اصالت ویژه ای در عرصه مطبوعات و رسانه های استان شده است .
آرم رسا
حسنعلی نوری، فرماندار شهرستان زاهدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، اظهار داشت: با توجه به اینکه خبرگزاری رسا در مجموعه خبرگزاری های استان سیستان و بلوچستان نو پا است و عمر یکساله ای را پشت سر گذاشته ولی در این مدت منشأ خدمات و اصالت ویژه ای در عرصه مطبوعات و رسانه های استان شده است .

نوری، تصریح کرد: این خبرگزاری جهش مطلوب و حضور مؤثری را در استان داشته است .

وی، افزود: با توجه به موضوع بندی که این رسانه برای خود قائل است و اخبار حوزه ها و مسائل مذهبی و فرهنگی را پوشش می دهد قبل از این خلائی در این خصوص داشتیم که اخباری از این دست در رسانه ها در هجمه و هجوم تیترهای دیگر مظلوم واقع می شد ولی حضور رسا این خلأ را پر کرده است .

مدیر مسؤول هفته نامه توسن، ادامه داد: ضمن اینکه کسانی که تمایل دارند به صورت ویژه این اخبار را رصد و پیگیری کنند به عنوان مرجع و مرکزیت خاص میتوانند به این خبرگزاری مراجعه داشته باشند .

فرماندار شهرستان زاهدان، تأکید داشت: خبرگزاری رسا به لطف فعالیت چشمگیری که در استان سیستان و بلوچستان داشته، مسؤول دفتر آن موفق شده در انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات استان و جدیداً هم در خانه مطبوعات کشور صاحب رأی شود و خود این مایه مباهات برای جامعه مطبوعاتی و رسانه ای استان سیستان و بلوچستان است و امیدواریم که وی بتواند در فضای رسانه ای و خانه مطبوعات کشور منشأ خدمات و اثرات بیشتری باشند ./940/ت302/ص



ارسال نظرات