۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۷۴۲۳۰۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

توصیه‌های هفتگانه بیانیه گام دوم، زیربنای حکومت نبوی است

توصیه‌های هفتگانه بیانیه گام دوم، زیربنای حکومت نبوی است
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: توصیه‌های هفت گانه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم زیربنای حکومت نبوی است و باید به عنوان گفتمان در همه سطوح مطرح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شنبه شب در مراسم معارفه حجت الاسلام طبائی امام جمعه سفید شهر با اشاره به تجربیات نرم افزاری و سخت افزاری و سابقه ۲۲ ساله امامت جمعه وی، افزود: امام جمعه سفید شهر برای ارتقا ایمان مردم منطقه باید اهتمام داشته و درخدمت مردم مومن منطقه باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز امیدواری کرد امام جمعه سفید شهر ادامه دهند مسیری باشد که حجت الاسلام نصیری امام جمعه فقید سفید شهر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به تبیین سه سند، حکم رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، حکم رهبر معظم انقلاب برای انتصاب نماینده ولی فقیه در امام جمعه کاشان و بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد و گفت: آنچه حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری از امام جمعه سفید شهر درخواست کرده است باید در این شهر اجرا شود.

وی ادامه داد: در حکم رهبر معظم انقلاب برای نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان پنج دستور است که مخاطب اصلی آن این سند نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و ۱۴ امام جمعه منطقه کاشان است.

به گفته وی تلاش برای ارتقای فکری، اجتماعی و معنوی و ارتقاء ایمان مردم یکی از دغدغه‌های امام جمعه فقید سفید شهربود.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم تبیین بیانیه گام دوم از سوی امام جمعه سفید شهر تأکید کرد و با اشاره به اینکه آمریکا تلاش می‌کند تا بیانیه گام دوم تبدیل به گفتمان نشود اظهار داشت: امام جمعه سفید شهر در مجالس علمی و آموزشی و مدارس توصیه‌های هفت گانه رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب را مطرح کند.

به گفته وی توصیه‌های هفت گانه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم زیربنای حکومت نبوی است و باید به عنوان گفتمان در همه سطوح مطرح شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی توصیه‌های هفتگانه بیانیه گام دوم را زیربنای حکومت نبوی دانست و بر تبدیل آن به گفتمان تأکید کرد و ابراز داشت: اکنون که مسؤولیت امام جمعه سفید شهر را پذیرفته اید براساس آیه قران «خُذها بِقُوَّة» با قوت و قدرت منصب امامت جمعه را برعهده بگیرید و با همکاری مردم نیرو‌های نظامی و انتظامی و علما وظایف را خود انجام دهید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات