۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۷۴۰۴۳۸

غنیمت به چاپ سوم رسید + لینک

غنیمت به چاپ سوم رسید + لینک
چاپ سوم رمان "غنیمت" به قلم صادق کرمیار در ۱۴۰ صفحه رقعی با طرح جلد جدید و بهای پشت جلد ۹۵۰۰۰ تومان از سوی نشر نیستان منتشر و به کتابفروشی‌ها رسید.

به گزارش خبرنگار  سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، رمان "غنیمت" به قلم صادق کرمیار در 140 صفحه رقعی با طرح جلد جدید و بهای پشت جلد 95000 تومان از سوی نشر نیستان منتشر و به کتابفروشی ها رسید تا  ماجرای حمله آمریکا به عراق و نسبت آن را با جنگ عراق علیه ایران نشان دهد.

رابطه پدری که سالها در جنگ بوده و پسری که با تحلیل های خود از اوضاع کنونی جهانی، از حمله آمریکا به عراق دفاع می کند.صادق کرمیار در سال ۱۳۳۸ در تهران متولد شد و تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در محله امامزاده حسن و سپه غربی گذرانده و بعد از پیروزی انقلاب در امور تربیتی دو سال فعالیت کرده و سپس به عنوان خبرنگار روزنامه اطلاعات مشغول به کار شد.

غنیمت به چاپ سوم رسید + لینک

همزمان در رشته الهیات دانشگاه آزاد نیز به تحصیل ادامه داد و اولین داستان خود را در سال ۱۳۶۷ در روزنامه اطلاعات به چاپ رساند. در سال ۱۳۶۹ مجموعه داستان ایشان به نام «فریاد در خاکستر» به زیر چاپ رفت و بعد از یک سال مجموعه داستان نوجوانان به نام «انتقام در اردوگاه» منتشر شد. اولین فیلمنامه سینمایی کرمیار که در عرصه جنگ و محاصره ی آبادان بود در سال ۱۳۷۵ به نام «کوسه ها» ساخته شد و پس از آن فیلم «سجده بر آب» و «جان سخت».

سپس چند مجموعه تلویزیونی نیز به عنوان فیلمنامه نویس همکاری داشته است و چند سریال هم نوشته اند که برخی از آنها در دست ساخت است،"نامیرا" پر فروش ترین رمان صادق کرمیار است که از سوی نشر نیستان به تازگی به چاپ سی و نهم رسیده است.

علاقمندان می توانند جهت تهیه این کتاب به نشانی اینجا مراجعه کنند

ارسال نظرات