۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۷۳۹۴۱۵
آیت الله خاتمی:

اغتشاشگران دست از پا خطا کنند تو دهنی محکمی خواهند خورد

اغتشاشگران دست از پا خطا کنند تو دهنی محکمی خواهند خورد
آیت الله خاتمی گفت: اشرار و اغتشاشگران امکان دارد در آستانه پاییز بار دیگر شرارت کنند، اما به آن‌ها اعلام می‌کنم اگر دست از پا خطا کنند تو دهنی محکمی خواهند خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله خاتمی یکشنبه شب در مراسم عزاداری هیات رزمندگان اسلام کاشان در مجموعه ورزشی شهدای بسیج کاشان گفت: ولی فقیه تنها یک رهبر سیاسی نیست.

وی با بیان اینکه ولی فقیه از نگاه ما جانشین عام و حجت امام زمان (عج) است، افزود: اصحاب فتنه و اصحاب اغتشاشات می‌خواستند این اصل را بشکنند، اما ملت بصیر با شعار این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده وارد صحنه شد.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه آنچه که کشور را حفظ کرده و حفظ می‌کند و حفظ خواهد کرد حریم ولایت است، گفت: دشمن به دنبال شکستن حریم ولایت است تا ایران تجزیه شود.

وی با اشاره به اینکه تمام حرف خارج نشینان و ضد انقلاب خارجی در اغتشاشات، تجزیه ایران بود، یادآور شد: برخی حکومت‌های سابق در یکصد سال قبل ایران را فروختند و در تمام جنگ‌ها بخش‌هایی از ایران را به دشمن واگذار کردند.

به گفته وی تنها دوره‌ای که هشت سال مبارزه و مقاومت کردیم و در حالیکه هزار کیلومتر خاک ایران در اشغال دشمن بود، اما یک وجب از خاک ایران به دشمن داده نشد دوره نظام اسلامی ایران بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن به دنبال شکستن حریم ولایت است تا کسی نباشد حرف آخر را بزند، افزود: البته تا کنون نتوانسته اند و قطعا بعد از این هم نخواهند توانست، چرا که ملت ایران ولایی، عاشورایی و کربلایی هستند و ولایت را تنها نخواهند گذاشت.

به گفته وی اشرار و اغتشاشگران امکان دارد بخواهند در آستانه پاییز باردیگر شرارت کنند، اما به آن‌ها اعلام می‌کنم اگر دست از پا خطا کنند تو دهنی محکمی خواهند خورد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه اشرار و اغتشاشگران قصد دارند حریم شکنی کنند، اظهار داشت: در وزارت خارجه آمریکا چهار میز کره شمالی، چین، روسیه و میز ایران است که سال گذشته بودجه میز تخریب ایران به دو برابر و به اندازه بودجه کل ایران افزایش داده شد.

وی راه پیمایی‌های ۲۲ بهمن و روز قدس سال گذشته در ایران را طی ۱۰ سال گذشته بی سابقه دانست و با تأکید براینکه ملت ایران یک ملت وفادار است، گفت: سران بلند پایه کشور‌های خارجی در دیدار‌های یک ساعته با رهبر معظم انقلاب شیفته معظم له می‌شوند، اما برخی در داخل کشور که ساده زیستی، شجاعت، رزمندگی و شکنجه‌های زندان ساواک او را دیده‌اند هنوز قدردان نعمت ولایت نیستند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات