۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۷۳۶۶۹۳

اعتبارنامه منتخبین دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی قم اعطا شد

اعتبارنامه منتخبین دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی قم اعطا شد
اعتبارنامه منتخبین دهمین دوره انتخابات هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، با حضور استاندار قم اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، اعتبارنامه منتخبین دهمین دوره انتخابات هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم با حضور استاندار قم و معاون اقتصادی و با حصور مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان قم اعطا شد.

آقای شاهچراغی استاندار قم در مراسم اعطای اعتبارنامه منتخبین دهمین دوره انتخابات اهیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم با اشاره حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران اظهار کرد: در این انتخابات تأکید بر اجرای دقیق قانون و مشارکت حداکثری فعالان اقتصادی استان بود که خوشبختانه مشارکت خوبی هم صورت گرفت.

وی افزود: حضور پیشگامان صنعت، معدن و تجارت استان در انتخابات هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی که به عنوان بزرگترین پارلمان بخش خصوصی در کشور به شمار می‌آیدتأثیر بسزایی در توسعه اقتصادی، رشد تولید و افزایش اشتغالزایی در استان ایفا خواهد کرد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به عنوان پارلمان بخش خصوصی از جایگاه ویژه در کشور برخوردار است و باید در این پارلمان افراد باتجربه و کارآزموده در کنار جوانان تحصیل کرده و موفق حضور داشته باشند تا بتوانند از منافع تولیدکنندگان و صادرکنندگان به خوبی دفاع و کمک حال مرتفع ساختن مشکلات و موانع موجود در بخش‌های مختلف اقتصادی استان باشند.

اعتبارنامه منتخبین دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی قم اعطا شد

ارسال نظرات