۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۷۳۶۳۳۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

ایمان و امید ضرورت امروز جامعه ما است

ایمان و امید ضرورت امروز جامعه ما است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر تلاش و فعالیت برای ارتقای ایمان در کانون‌های فرهنگی، گفت: ایمان و امید ضرورت امروز جامعه ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی جمعه شب در دیدار با هیات امناء اتحادیه کانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان، گفت: هدف خلقت و بعثت پیامبراکرم(ص) گسترش عبودیت خداوند است.

وی با اشاره به اینکه پیامبراکرم(ص) می‌خواهد عبد تربیت کند، افزود: شیطان نیز در نقطه مقابل پیامبراکرم(ص) به دنبال این است تا مانع عبودیت شود برای همین است که قسم خورده همه را گمراه کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با بیان اینکه خداوند برای گسترش عبودیت به پیامبراکرم(ص) راهکار ارائه کرده است، اظهار داشت: فرزندان خود را با سه ویژگی دوست داشتن پیامبر، دوست داشتن اهل بیت و خواندن قرآن تربیت کنید.

به گفته وی این سه ویژگی و راهکار باید براساس راه و رسم و شیوه‌های امروز برای نسل جوان بیان شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: راهکار رهبر معظم انقلاب برای گسترش عبودیت بیانیه گام دوم بویژه توصیه‌های هفتگانه ایشان علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن، سبک زندگی است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در شرایط کنونی بعنوان فرمانده میدان که همه چیز را در کنترل دارد، چهاردهم خرداد دستور ویژه ایمان و امید را به عنوان ضرورت امروز صادر کرده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: همه کارگاه‌های آموزشی و شیوه‌های جذب در کانون‌های فرهنگی ارزشمند است و آن را با پیوست ایمان و امید ادامه بدهید.

وی یکی از مهمترین ابزار برای ایجاد امیدواری ارتباط با امام زمان(عج) دانست و افزود: ناو ایرانی در حالی در آب‌های آزاد دور کره زمین را طی کرد که وزن این ناو برای برای ورود به اقیانوس آرام و اطلس باید ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تُن باشد در حالی که ناو ایرانی تنها یکهزار و ۲۰۰ تُن وزن داشت و این سفر بدون امید به خدا و توسل به اهل بیت امکان نداشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر تلاش و فعالیت برای ارتقای ایمان در کانون‌های فرهنگی، اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی را به لحاظ کمّی و کیفی ارتقا و افزایش دهید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات