۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۷۳۴۷۸۷

پیام تسلیت فرمانده سپاه استان قم در پی درگذشت پدر شهیدان عابدی

پیام تسلیت فرمانده سپاه استان قم در پی درگذشت پدر شهیدان عابدی
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در پیامی درگذشت حاج ابوالقاسم عابدی پدر شهیدان «سردار جواد و علی عابدی» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در پیامی درگذشت حاج ابوالقاسم عابدی پدر شهیدان«سردار جواد و علی عابدی» را تسلیت گفت.

مشروح پیام سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم به این شرح است.

تقدیم دو شهید و حضور سه فرزند دیگر این پدر انقلابی ومومن در جبهه های حق علیه باطل و نائل شدن به درجه جانبازی، حکایت از اوج صبر، از خودگذشتگی، ولایت مداری و انقلابی گری این پدر بزرگوار و همچنین خانواده گرامی شهیدان عابدی دارد.

حاج ابوالقاسم عابدی به همراه خانواده، فرزندان و دوستان انقلابی خود در دوران قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب، در رساندن پیام، سخنان و اعلامیه های امام راحل به دست مردم نقش بی بدیلی داشت.

همچنین مجاهدت های سردار شهید جواد عابدی فرمانده عملیاتِ لشکر۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب علیه‌السلام در دوران دفاع‌مقدس به همراه برادر شهیدش علی عابدی هیچ وقت از خاطره مردم قدرشناس استان قم پاک نخواهد شد.

سپاه امام علی بن ابی طالب علیه الاسلام استان قم ضمن آرزوی علو درجات بر آن عزیز سفر که فرزندان خود را در راه اسلام و انقلاب هدیه کرد از عموم مردم استان قم جهت حضور در آیین تشییع و تدفین ایشان دعوت بعمل می آورد.

گفتنی است مراسم تشییع آن پدر ایثارگر و صبور امروز دوشنبه یکم خرداد ساعت ۱۶ از مسجد باب الجنه به سمت گلزار مطهر شهدای علی‌بن‌جعفر(علیه‌السلام) قم برگزار می‌گردد.

ارسال نظرات