۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۷۳۲۶۸۷
مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قم:

اولین رویداد "جایزه ملی جمعیت" برگزار می شود

اولین رویداد
مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قم، از برگزاری اولین رویداد "جایزه ملی جمعیت" برای استفاده از تمام ظرفیت های ملی در فرهنگ سازی فرزندآوری، خبر داد.
به گزارش خبرنگار سرویس جمعیت و تعالی خانواده خبرگزاری رسا، مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قم، زینب عبداللهی در گفت و گویی، از برگزاری رویداد جایزه ملی جمعیت، با محوریت فعالیت های حوزه جمعیت و فرزندآوری خبرداد.
 
خانم عبداللهی در بخشی از این گفت وگو، با اشاره به اهمیت موضوع جوانی جمعیت بیان کرد: جوانی جمعیت از مسائل مهم کشور است که همیشه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است که متاسفانه با چالش روبرو است و اگر دیر اقدام شود سرمایه اصلی کشور از دست خواهد رفت.

وی در ادامه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب بر اهمیت موضع جمعیت و فرزند آوری، از تلاش مسئولین کشوری بر رفع دغدغه ایشان نسبت به این موضوع خبر داد و اظهار داشت: به دلیل اهمیت موضوع جمعیت و منویات رهبری، کمیسیون جوانی جمعیت مجلس، قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت را درمهرماه سال ۱۴۰۰ تصویب و بعد از بررسی در آبانماه همان سال مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت و جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ گردید. 

اولین رویداد

مدیر کل امور زنان وخانواده استانداری قم در پایان افزود: ماده ۱۹ قانون جوانی جمعیت، ستاد ملی جوانی جمعیت را مکلف کرده‌ تا با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به منظور تببین فعالیتهای صورت گرفته درراستای جمعیت " رویداد سالانه جایزه ملی جوانی جمعیت" را برگزار کند تا طبق شاخص ها و محورهای این رویداد آثار مطلوب شناسایی وبعد از بررسی در کمیته های داوری استانی و ملی به آثار برگزیده "جایزه ملی جوانی جمعیت" که در روز ملی خانواده برگزار می شود به نفرات برتر اهدا گردد.

 لازم به ذکر است: افراد می توانند تا پنجم اردیبهشت، آثار، ایده و طرح های خود را در بخش های رسانه، نخبگان، خانواده، دستگاه‌های حاکمیتی، مدیران، سازمان های مردم نهاد، شرکت ها و موسسات خصوصی در حوزه جمعیت به دبیرخانه این رویداد مستقر در ادار کل امور زنان وخانواده استانداری، ارسال کنند.

ارسال نظرات