۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۷۳۲۵۸۰
همزمان با سراسر کشور؛

کاشانی ها در حمایت از انتفاضه فلسطین به میدان آمدند

کاشانی ها در حمایت از انتفاضه فلسطین به میدان آمدند
اصفهان –همزمان با سراسر کشور مردم ولایتمدار و روزه دار کاشان با حضور همگانی در راهپیمایی روز قدس خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم جعلی اسرائیل نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مردم ولایتمدار و روزه دار شهرستان کاشان امروز همزمان با سراسر کشور از مسیر‌های اعلام شده منتهی به مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری بسیج کاشان و سپس به طرف میدان معلم راه پیمایی خود را آغاز کردند و از میدان معلم این شهرستان به اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی برای شرکت در نماز جمعه عازم مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان شدند.

امروز همه آمده بودند، اقشار مختلف جامعه با هر نوع گرایش سیاسی و فارغ از وابستگی‌های جناحی از پیر و جوان، زن و مرد آمدند تا در صفوف به هم فشرده ضمن نشان دادن وحدت ملی و اسلامی خود، یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در فضای دارالمومنین کاشان طنین انداز کنند و خشم و نفرت خود را نسبت رژیم غاصب اسرائیل نشان دهند.

سردار محمد حسین سپهر از فرمانده دوران دفاع مقدس در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان کاشان منشاء همه فتنه‌ها را اسرائیل غاصب دانست و گفت: اسرائیل زودتر از زمان اعلام شده خودش را دارد نابود می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ما با تمام جریان‌های مشرک و جبهه‌های کفر در تقابل و مبارزه قرار دارد افزود: در چنین برهه‌ای از زمان مسؤولیت ما سنگین‌تر از قبل است.

سردار سپهر ادامه داد: دشمن برای مبارزه با اسلام به دنبال ایجاد پایگاه‌های جدید برای یهودیان است تا بتواند تأسیس امپراطوری یهود از نیل تا فرات و تسلط بر کرانه دریای سرخ و دریای مدیترانه محقق کند.

به گفته وی رئیس جمهور آمریکا خوارترین و ذلیل‌ترین کسی است که همواره باید در تابعیت یهود و رژیم صهیونیستی اسرائیل باشد.

این یادگار دفاع مقدس جبهه مقاومت را یکی از سرمایه‌های جهان اسلام دانست و گفت: جهان اسلام تا آزادسازی قدس و نابودی صهیونیسیم آرام و قرار نخواهد داشت./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات