۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۷۳۱۹۷۹

مصوبات دومین جلسه هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب در سال ۱۴۰۲

مصوبات دومین جلسه هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب در سال ۱۴۰۲
دومین جلسه هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب در سال ۱۴۰۲ با حضور حجج اسلام والمسلمین رضوی مهر، موسوی، سعیدی و گرمابی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دومین جلسه هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب در سال ۱۴۰۲ با حضور حجج اسلام والمسلمین رضوی مهر، موسوی، سعیدی و گرمابی در ساختمان مجمع برگزار شد و بعد از تبادل نظر درباره مسائل روز و مجمع، موارد ذیل به تصویب رسید:

حجت الاسلام عالمی از عملکرد کارگروه اساسنامه در رابطه با موضوع بررسی و اعمال تغییرات اساسنامه مجمع در جلسه مجمع عمومی آینده به مدت ۱۰ دقیقه گزارشی ارائه نمایند.

کمیسیون سیاسی در تاریخ ۱۴۰۲/۲/۶ برگزار گردد.

طومار تهیه شده توسط نمایندگان مجمع جهت دعوت از حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و تشرف معظم له به شهر مقدس قم توسط اعضای محترم هیأت رئیسه مجمع تحویل دفتر مقام معظم رهبری در قم داده شود.

مطابق با برنامه ریزی رئیس مجمع نمایندگان طلاب، تقسیم کار بین اعضای هیأت رئیسه بدین قرار است:

حجت‌الاسلام رضوی مهر، مسئول نظارت بر مجامع استانی مرکز کشور که عبارتند از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، قم، قزوین، یزد، چهارمحال بختیاری، سمنان و مرکز‌ی.

حجت‌الاسلام موسوی مسئول پیگیری طرحها و نظارت بر عملکرد کمیسیون‌های پیگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری و سایر مراجع عظام تقلید، مالی و اقتصادی، اخلاق و امورتربیت، طرح و برنامه، تشکیلات و مدیریت و همچنین مسئول نظارت بر عملکرد مجامع استانی جنوب کشور که عبارتنداز استان‌های بوشهر، خوزستان، فارس، هرمزگان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد.

حجت‌الاسلام سعیدی مسئول پیگیری طرحها و نظارت بر عملکرد کمیسیون‌های تبليغات، گزینش و جذب، بسیج و آمادگی دفاعی، تحقیق و بررسی و همچنین مسئول نظارت بر عملکرد مجامع استانی غرب کشور استان‌های همدان، لرستان، کرمانشاه، کردستان، زنجان، ایلام، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی.

حجت‌الاسلام نجاتی مسئول پیگیری طرحها و نظارت بر عملکرد کمیسیون‌های رسانه و فضای مجازی، آموزش، تحقیقات و علمی، حوزه و دانشگاه و همچنین مسئول نظارت بر عملکرد مجامع استانی شرق کشور استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان.

حجت‌الاسلام گرمابی مسئول نظارت بر مجامع استانی شمالی که عبارتند از استان‌های گلستان، گیلان و مازندران.

ارسال نظرات