۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۷۲۹۵۸۶
سردار چهارباغی ابراز کرد؛

امنیت، عامل رونق فعالیت ها در زمینه های مختلف

امنیت، عامل رونق فعالیت ها در زمینه های مختلف
اصفهان - سردار چهارباغی ایران را امن‌ترین کشور‌های جهان دانست و گفت: وجود امنیت در هر کشوری سبب رونق فعالیت در همه بخش‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان سردار سرتیپ پاسدارمحمود چهارباغی دوشنبه شب در مراسم چهارمین سال گرامیداشت شهدای مدافع حریم امنیت انقلاب اسلامی کاشان، گفت: ایران از امن‌ترین کشور‌های جهان است.

وی افزود: به برکت خون شهدا و وجود نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی ایران اسلامی امروز از امن‌ترین کشور‌های جهان محسوب می‌شود.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی از امنیت به عنوان مهم ترین موضوع برای هر کشوری نام برد و اظهار داشت: وجود امنیت در هر کشوری سبب رونق فعالیت در همه بخش‌ها است.

سردار چهارباغی ادامه داد: امروز مدافعان امنیت کشور در دور افتاده‌ترین منطق مرزی کشور و در سخت‌ترین شرایط تلاش می‌کنند تا از امنیت و آرامش کشور پاسداری کنند.

وی افزود: با وجود جنگ و خون و آتش و ناامنی در اطراف ایران اسلامی، اما به لطف تلاش شبانه روزی نیروی‌های مدافع امنیت کشور از ثبات و امنیت بسیار بالایی برخوردار است و باید قدردان و شکرگزار این امنیت باشیم.

به گفته وی بهترین فرزندان ما در گردان امام حسین(ع) که بیشتر آن‌ها از شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بودند جان خود را برای امنیت ما فدا کردند.

همرزم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تقدیر از برگزارکنندگان چهارمین سال گرامیداشت شهدای مدافع حریم امنیت انقلاب اسلامی کاشان گفت: امروز الگوی ما جوانانی هستند که برای حفظ امنیت ملت ایران جان خود را فدا کردند.

سردارچهارباغی در ادامه از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تجلیل کرد و با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قلب رهبر معظم انقلاب را شاد و دشمن را مأیوس کرد، افزود: ملت ایران در سخت‌ترین شرایط همواره پشتوانه نظام و انقلاب اسلامی هستند.

به گفته وی دشمنان اسلام و نظام با دیدن حضور ملت ایران راهپیمایی ۲۲ بهمن و مراسم با شکوه سالگرد شهد به شدت عصبانی و ناامید می‌شوند و این حضور تیری در چشم دشمنان است.

وی بر لزوم تکریم خانواده شهدا تأکید کرد و یادآورشد: مادر شهیدان بارفروش که چهار فرزند رشید خود را برای نظام و انقلاب اهدا کرد تنها خواسته اش این است که در کنار فرزندانش دفن شود.

لازم به ذکر است، ۲۴ بهمن سال ۱۳۹۷ شهیدان ابوالفضل موسوی، سید ثارالله موسوی، ابراهیم صیادی و میثم عبدالله زاده از منطقه کاشان و آران و بیدگل در حمله انتحاری و ترویستی به اتوبوس پاسداران در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات