۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۷۲۹۳۵۵
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

ضرورت قدردانی از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه

ضرورت قدردانی از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر ضرورت قدردانی از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی در حسینیه شهدا شهر بادرود، گفت: مردم ایران با رهبری امام خمینی(ره) مسیر ولایت را که توسط شیطان منحرف شده بود به مسیر صحیح خود هدایت کردند.

وی با اشاره به اینکه از روزی که پیامبر از دنیا رفت مسیر ولایت الهیه را منحرف کردند، افزود: تنها چهار سال و نیم در زمان امیر مومنان (ع) و شش ماه در زمان امام حسن (ع) و در مجموع ۵ سال ولایت الهیه تشکیل شد و امت اسلامی شیطان را کنار زدند، اما دوباره شیطان برگشت تا اینکه بعد از ۱۴۰۰ سال در ۲۲ بهمن سال ۵۷ که بار دیگر آغاز حکومت اللّه بر جهان شد.

به گفته وی شیطان با تمام اعوان و یارانش طی ۴۳ سال گذشته تلاش کرده تا ولایت الهیه و ولایت امیرمومنان (ع) منحرف کند، اما ملت ایران فریب شیطان بزرگ نخوردند و این عظمت انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: طی ۱۴۰۰ سال که تنها ۵ سال حکومت عدل علوی تشکیل شد حکومت طاغوت حاکم بود تا اینکه ملت قهرمان ایران اسلامی به رهبری امام خمینی قیام کرد و شیطان بزرگ و طاغوت را شکست داد.

وی با بیان اینکه تاریخ در حال تکرار شدن است و همان اتفاق و انحرافی که بعد از رحلت پیامبر (ص) افتاد، برای انقلاب ما نیز بعد از گذشت ۱۰ سال درحال تکرار شدن بود، یادآور شد: بلافاصله بعد از رحلت امام برخی اعضا مجلس خبرگان نیمه شب برای قبول رهبری به برخی مراجع مراجعه کردند در حالیکه امام قبل از رحلت خود چندین بار اعلام کرده بود چه کسی لیاقت رهبری دارد.

به گفته وی در دوره‌ای که رهبر معظم انقلاب به عنوان رئیس جمهور ایران در سفر به کشور کره سخنرانی می‌کرد و از صدا و سیما پخش می‌شد، سید احمد خمینی به امام می‌گوید، ریاست جمهوری برازنده ایشان است، امام می‌فرمایند برای رهبری هم لیاقت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: بعد از جریان عزل منتظری، در جلسه سران هاشمی رفسنجانی به امام می‌گوید برای رهبری در آینده کسی را نداریم، حضرت امام می‌فرمایند، کسی را دارید و بلافاصله از آیت الله خامنه‌ای را نام می‌برند.

وی افزود: ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) مسیر ولایت که توسط شیطان منحرف شده بود را به مسیر صحیح خود باز گردانید و طی مدت ۴۳ سال گذشته نیز شیطان بزرگ آمریکا و اذنابش تلاش کردند انقلاب اسلامی را منحرف و شکست دهند، اما خدا اراده کرده دین خود را هر چند مشرکان نخواهند و آمریکا نخواهد غالب کند.

به گفته وی اگر روزی یکصد بار برای اصل انقلاب و رهبری سجده شکر کنیم باز هم کم است، بنابر این شاکر نعمت ولایت و انقلاب باشیم تا خدا نعمت خود را برما تمام کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه امروز امام در بین ما نیست تا رویش‌های انقلاب را ببیند، اظهار داشت: امسال بیش از ۷۰ درصد معتکفین کمتر از ۳۰ سال داشتند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات