۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۷۲۵۶۲۱
مدیر جامعه الزهرا خبر داد؛

آغاز پذیرش و ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ جامعه الزهرا

آغاز پذیرش و ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ جامعه الزهرا
خانم بقعی گفت: تلاش ما این است که برای برخورداری از پذیرش بانوان از مناطق کم برخوردار نیز بهره ببریم و از آنان نیز استعداد سنجی و گزینش کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم سیده زهره برقعی در نشست خبری آغاز پذیرش و ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ جامعه الزهرا(س) که صبح امروز در سالن جلسات مرکز مدیریت این نهاد حوزوی برگزار شد، با اشاره به اهمیت دین اسلام به آموزش و علم آموزی اظهار داشت: جامعه الزهرا(س) به عنوان بزرگترین حوزه بانوان در جهان اسلام برای آموزی و کسب علم بانوان طلبه برنامه‌های آموزشی زیادی تدارک دیده است.

وی در ادامه افزود: در جامعه الزهرا(س) سطوح مختلف تحصیلات بانوان برنامه‌ریزی شده است که در رشته های مختلف علمی درحال تدریس و تعلیم بانوان است و دوره‌های مختلف آموزشی برای تحصیل بانوان در نظر گرفته شده است.

مدیرجامعه الزهرا(س) ابراز کرد: سعی ما در جامعه الزهرا(س) این است که امکانات تحصیلی و رفاهی خوبی برای بانوان محصل در مدرسه در نظر گرفته و لحاظ کنیم تا بانوان عزیز بتوانند علاوه بر علم آموزی و تحصیل، از نشاط و شادابی لازم نیز برخوردار باشند؛ علاوه بر این که روش های تدریس و علم آموزی و روش های موثر پژوهشی نیز در این مدرسه پیگیری و دنبال می شود.

وی در ادامه افزود: در این مدرسه سعی بر این شده است که در سال تحصیلی جدید توجه ویژه ای به موقعیت‌های مکانی دانش پژوها، بخصوص مناطق محروم داشته باشیم و تلاش ما این است که برای برخورداری از پذیرش بانوان از مناطق کم برخوردار نیز بهره ببریم و از آنان نیز استعداد سنجی و گزینش کنیم.

خانم برقعی خاطرنشان کرد: در مدرسه جامعه الزهرا(س) حدود ۱۸ هزار نفر از خواهران مشغول به تحصیل می باشند که تعداد حدود ۲هزار نفر از آنان از بانوان خارجی و بین‌الملل هستند.

وی در پایان بیان داشت: کتابخانه‌های ما عضو مکنا بوده و همه می‌توانند در کتابخانه های مدرسه حضور پیدا کرده و از منابع موجود در این کتابخانه ها استفاده کنند و در پذیرش بانوان نیز حداکثر تلاش ما این است که افرادی که علاقه‌مند به تحصیل علوم دینی و اسلام ناب محمدی(ص) هستند در این مدرسه پذیرش و مشغول به تحصیل گردند.

ارسال نظرات