۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۷۲۱۳۷۲
امام جمعه ساری مطرح کرد؛

براندازی، تجزیه ایران و ناکام گذاشتن دولت، سه هدف طراحان اغتشاشات اخیر

براندازی، تجزیه ایران و ناکام گذاشتن دولت، سه هدف طراحان اغتشاشات اخیر
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران، براندازی جمهوری اسلامی، تجزیه ایران و ناکام گذاشتن اقدامات دولت مردمی و انقلابی را سه هدف طراحان اصلی اغتشاشات اخیر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت هفته وحدت و سالروز میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق(ع) گفت: زندگی پیامبر گرامی اسلام سرشار از مهر، مهرورزی، رحمت، اخلاق و رأفت بوده است.

وی هفته وحدت را از یادگارهای امام راحل معرفی کرد و افزود: پیام این هفته پیام وحدت و رحمت است و ما باید وحدت و انسجام را هر روز بین خودمان بیشتر تقویت کنیم.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و با بیان این که افرادی که دست به این کار زدند بخش بسیار کوچک و قلیلی از جامعه بودند، ادامه داد: اما رسانه های بیگانه با بزرگ نمایی این حوادث را در سطح دیگری نشان دهند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که اغتشاشگران خسارت های بسیاری به اشخاص، اموال شخصی، عمومی و دولتی وارد کردند، افزود: اقدامات اغتشاشگرانه این عده محدود موجب خسارت های جانی هم در کشورمان شده است.

وی با اشاره به این که طراحی اولیه این اغتشاشات چهار ماه گذشته در بنیاد دفاع از دموکراسی ملت ها در واشینگتن طراحی شده بود، بیان داشت: برای اجرایی کردن این اغتشاشات آموزش های لازم و افراد مزدور با امکانات و پول تهیه و با یک بهانه عملیاتی شد.

امام جمعه ساری با بیان این که هدف نخست دشمن از اغتشاشات، فتنه سازی و کشته سازی براندازی جمهوری اسلامی بوده است، گفت: دومین هدف دشمن از به راه انداختن این حوادث جلوگیری از ایران قوی است و به همین دلیل طرح خائنانه ایران به شش قسمت را در دستور کار خود قرار دادند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که سومین هدف دشمنان از به راه انداختن این اغتشاشات را ناکام گذاشتن اقدامات ارزشمند دولت مردمی و انقلابی سیزدهم عنوان کرد و افزود: از آنجایی که این دولت تصمیمات بسیار خوب و اساسی برای برون رفت کشور از مشکلات برداشته است، دشمنان تلاش می کنند به بهانه های مختلف این دولت را ناکام بگذارند.

وی با بیان این که پیشینیان به بهانه امضا نکردن اف ای تی اف حتی به دنبال وارد کردن واکسن همم نبودند، بیان داشت: اما این دولت با یک اقدام جهادی 150 میلیون دز واکسن وارد کشور کرد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که ناکام گذاشتن این دولت برای دشمنان مسأله بسیار مهمی است، افزود: اگر این دولت انقلابی مردمی به کار خود ادامه دهد قطعاً ایران اسلامی وضعیت آن رو به بهودی پیش خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که امروز به یک جبهه ملی دفاع رسانه ای قوی در داخل کشور نیازمند هستیم، گفت: باید این جبهه رسانه ای محور مقاومت هم در داخل و هم خارج در فضای مجازی تقویت شود.

وی بر ضرورت شبکه ملی اطلاعات در داخل کشور تأکید کرد و افزود: دشمنان ما هر روز توطئه جدیدی را علیه کشورمان طراحی می کنند اما به لطف خداوند متعال و هوشیاری ملت شکست می خورند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات