۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۷۱۵۰۱۱
به همت مدیریت اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه؛

دوره پودمانی تعالی با شعار «یک استاد، یک مربی» در اصفهان برگزار شد

دوره پودمانی تعالی با شعار «یک استاد، یک مربی» در اصفهان برگزار شد
مسئول برگزاری دوره پودمانی طرح تعالی اساتید حوزه از برگزاری دوره پودمانی تعالی با شعار «یک استاد، یک مربی» در اصفهان خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دوره پودمانی تعالی با شعار «یک استاد، یک مربی» در اصفهان توسط مدیریت اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام ضرابی، مسئول برگزاری دوره پودمانی طرح تعالی اساتید حوزه‌های علمیه در گفت‌وگویی اظهار داشت: دوره پودمانی تعالی با شعار «یک استاد، یک مربی» به منظور تربیت جامع، متوازن و رسالت‌مدار طلاب شکل گرفت و به صورت دقیق برنامه‌ریزی‌ها انجام و دوره در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و تداوم طراحی شده است.

وی افزود: اولین قسمت از سطح مقدماتی دوره امسال در شهر خوانسار به مدت ۸ روز و حدود ۶۰ نفر از اساتید منتخب حوزه‌های علمیه سراسر کشور آغاز شده و ادامه این سطح در شهر نراق برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ضرابی با بیان اینکه بعد از آن، سطح تکمیلی و تداوم را با حضور همین اساتید دنبال خواهیم کرد، گفت: این دوره شامل مباحث دانشی، مهارتی، مبنایی و ناظر به مسائل و حل آن و مشکلات تربیتی که لازمه حوزه‌های علمیه است، برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: اساتید بعد از سپری کردن این مباحث به عنوان راهنمایان تهذیبی تربیتی مدارس علمیه شروع به فعالیت خواهند کرد که نتیجه و ثمره آن تربیت طلابی است که در تمام ساحات تربیتی، رشد کرده و مربی آنها به همه ابعاد تربیتی توجه خواهد داشت.

ارسال نظرات