۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۷۰۸۲۳۴

روز قدس روز بیداری ملت ها است

روز قدس روز بیداری ملت ها است
لرستان- مدیر حوزه علمیه لرستان در پیامی روز قدس را گرامی داشت و گفت: روز قدس روز بیدار شدن ملت ها است.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، در بیانیه ای روز قدس را گرامی داشت.

در متن این بیانیه آمده است: 

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ.

امام خمینی فرموده است: روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روزی است که باید به ابرقدرت ها فهماند که دیگر آنها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می دانم، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم؛ و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوّت در مقابل اجانب بایستند. (صحیفه نور ج ۹، ص: ۲۷۸)

روز قدس روز بیداری ملت ها، روز حماسه، روز ارج نهادن به مبداء معراج پیامبر رحمه للعالمین(ص) بیت المقدس این قبله نخستین مسلمین جهان و مستضعفینی است که حق تعالی آنها را وارثان واقعی زمین میداند.

روز قدس روز رزمایش سپاه اسلام در برابر چشمان حیرت زده ی مستکبرین و خونخواران جهان، روز نمایش همبستگی ملت های مسلمان در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت امت های آزادیخواه، از رژیم نامشروع و غاصب اسرائیل و هم پیمانان اشغالگر قدس شریف است که، حیات ننگین خود را در کشتار و خونریزی مستضعفان جهان در اقصي نقاط دنیا جستجو کرده و در وحشیگری مدال افتخار بر گردن آویخته اند.

نهال مقاومتی که دیروز توسط انسانهای آزادیخواه و حضرت امام خمینی(قدس سره)،کاشته شد و با پرچم داری خلف صالحش مقام معظم رهبری(حفظه الله)، و فرماندهان این جبهه سید حسن نصرالله و شهادت سرداران بزرگ جبهه مقاومت ، سردار دلها شهید قاسم سلیمانی امروز به درختی تنومند تبدیل شده و طومار طرح های خاور میانه جدید طاغیان کاخ سفید و هم پیمانان ددمنش را با پنجه ایمان خود در هم پیچیده و هیمنه پوشالی استکبار جهانی در نبردهای مختلف را به سخره گرفت.

این روز، روز حمایت و پشتیبانی از ملتی است که بیش از نیم قرن است در مصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار مانده اند و با نثار خون سرخ جوانان و نوباوه های قنداقه ای خود از قبله نخستین خود حراست و پاسداری می کنند.

رژیم رو به اضمحلال صهیونیسم، پیاله‌های رنگین از خون ملت مظلوم فلسطین را سر کشیدند و خوار و زبون، در قفس خیانت‌های بیشمار خود گرفتار شدند که این همان وعده نصرت الهی است، (الا ان حزب الله هم الغالبون.)

حوزه علمیه و جامعه روحانیت مبارز استان لرستان، ضمن بزرگداشت روز جهاني قدس، از علمای اعلام، اساتید، طلاب عزیز و مردم فهیم، آگاه و همیشه بیدار استان دعوت می‌نماید با حضور گسترده و پرشور خود در رزمایش اعتقادی، سیاسی روز قدس، بار دیگر پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد و تا پاک سازی همه سرزمین های فلسطین از چنگال خونین اسرائیل غاصب از پای نخواهند نشست.( سَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ)./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات