۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۷۰۸۲۰۶
امام جمعه الیگودرز:

دفاع از مظلومان از اصول اعتقادی امت اسلام است

دفاع از مظلومان از اصول اعتقادی امت اسلام است
لرستان- حجت الاسلام سرلک، روز قدس را نماد وحدت امت اسلام دفاع از مظلومین و مبارزه با استکبار خواند و گفت: دفاع از مظلومان از اصول اعتقادی امت اسلام است.

حجت الاسلام مهدی سرلک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، شرکت در راهپیمایی روز قدس را وظیفه دینی خواند و بیان داشت: حمایت و دفاع از مظلومان و مستضعفان از جمله مهم ترین اصول اعتقادی امت اسلام و یک تکلیف انسانی است.

امام جمعه الیگودرز بیت المقدس را قبله اول مسلمانان خواند و گفت: روز قدس از ابتکارات تاریخی خورشید عالم تاب قرن حضرت امام خمینی(ره) است.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس موجب تشکیل اجماع بین المللی در سطح جهان با هدف حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام سرلک بیان داشت: امروز آرمان فلسطین از مرزهای کشورهای اسلامی فراتر رفته و به یک گفتمان و تشکیلات بین‌المللی با محوریت جبهه مقاومت تبدیل شده است.

وی گفت: در آینده نزدیک با نصرت الهی و به دست آزادی خواهان جهان مخصوصاً رزمندگان جبهه مقاومت با ادامه راه شهید بین‌الملل مقاومت اسلامی، سردار حاج قاسم سلیمانی وعده ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر نابودی استکبار جهانی به ویژه اسرائیل غاصب محقق و دنیا از لوث وجود ظالمان و مستکبران پاک می‌شود.

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب، روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز امت اسلامی است، بیان کرد: روز قدس، نماد وحدت امت اسلامی در مبارزه با استکبار است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات