۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۱
کد خبر: ۷۰۵۵۱۵
آیت الله عبداللهی:

عمل به شعار سال حرکتی انقلابی است

عمل به شعار سال حرکتی انقلابی است
کرمانشاه ـ آیت الله عبداللهی گفت: عمل به بیانیه گام دوم انقلاب و نیز عمل به شعار امسال هر دو حرکتی انقلابی در محقق کردن آرمان های رفیع این انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله عبدالخالق عبداللهی امروز در دیدار با جمعی از حوزویان و روحانیون استان کرمانشاه که به مناسبت سال جدید شمسی برگزار شد، اظهار داشت: سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری با نام «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» نامگذاری شده است که این امر نشان می‌دهد مسؤولیت سیاست گذاران و مدیران در سال جاری نسبت به گذشته مهمتر، حساس تر و سنگین‌تر شده است.

این شاگرد برجسته حضرت امام خمینی (ره) گفت: بنابراین برای تحقق شعار مهم و سرنوشت ساز امسال همه ما باید به نوعی احساس تکلیف کنیم زیرا تجربه به نشان داده است که تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی رمز موفقیت و پیروزی این نظام اسلامی است.

این عالم برجسته کرمانشاهی تاکید کرد: البته خوشبختانه امسال با وجود دولت انقلابی و مردمی می توان در محقق کردن این شعار یعنی «تولید؛ دانش بنیان، اشغال آفرین» بسیار موفق تر عمل کرد.

آیت الله عبداللهی با اشاره به اینکه شعار سال به نوعی یکی از ارکان کلیدی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، افزود: عمل به بیانیه گام دوم انقلاب و نیز عمل به شعار امسال هر 2 حرکتی انقلابی در محقق کردن آرمان های رفیع این انقلاب است.

این عالم برجسته کرمانشاهی یادآور شد: مشکلاتی در جامعه امروز هستند که به نوعی بسیاری از اقشار به ویژه طبقه های متوسط و ضعیف را تحت فشار قرار داده است، عملی کردن شعار امسال می تواند زمینه محقق شدن منویات معظم له را بهتر و سریعتر مهیا سازد./1400/

ارسال نظرات