۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۷۰۵۴۳۶
امام جمعه قصرشیرین:

افق های روشنی پیش روی ملت ایران است

افق های روشنی پیش روی ملت ایران است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صالحی گفت: بی شک افق های روشنی پیش روی ملت ایران است، بنابراین نباید اجازه دهیم که جو ناامیدی در کشور ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان قصرشیرین اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت و نگاه حکیمانه خود کشور را در مدار اقتصاد، تولید و صنعت راهبری می کند که این امری بسیار مهم است.

امام جمعه قصرشیرین تاکید کرد: هر چقدر که در بحث معیشت مردم و جامعه کوشا باشیم بی شک تبلیغات رسانه ای دشمنان علیه این نظام و انقلاب بی اثر می ماند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه شکوفایی اقتصادی و صنعتی در کشور امری در دسترس است، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های اخیر همواره در عمل نشان داده اند که توجه ویژه ای به اقتصاد و صنعت در کشور دارند که این خود می تواند موتور محرکه ای برای اعتلای هرچه بیشتر این کشور باشد.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: رسانه های دشمن با تمام توان خود به دنبال ایجاد یک جو ناامیدی در کشور هستند ولی بی شک ملت ایران این ترفندها و جنگ های تبلیغاتی را به خوبی می شناسد که این خود بصیرت است.

امام جمعه قصرشیرین با اشاره به تلاش دشمن برای تضعیف باور ملت ایران و ایجاد دیوار بین مردم و نظام، گفت: دشمن در چندین جبهه به صورت همزمان علیه این ملت و نظام در حال توطئه چینی است، از یک سو به دنبال تغییر سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی است و از سوی دیگر همواره در تلاش است که این نظام را در بُعد سیاسی منزوی کند.

حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: بی شک افق های روشنی پیش روی ملت ایران است، بنابراین نباید اجازه دهیم که جو ناامیدی در کشور ایجاد شود بنابراین امروز همه مدیران و دولتمردان برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی وظایف تاریخی بر عهده دارند./1400/

ارسال نظرات