۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۰۳۷۷۷
حجت الاسلام اسکندری در بازدید از خبرگزاری رسا:

حوزه، اسلام ناب را تداوم داده است / رسالت حوزویان در پیشبرد اهداف انقلاب

حوزه، اسلام ناب را تداوم داده است / رسالت حوزویان در پیشبرد اهداف انقلاب
مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه حوزه علمیه، اسلام ناب را تداوم داده است، رسالت حوزویان در پیشبرد اهداف انقلاب را مورد توجه قرار داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس اسکندری مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قم قبل از ظهر امروز ضمن حضور در خبرگزاری رسا و بازدید از آن با اشاره به برنامه ریزی دقیق خبرگزاری رسا در پیشبرد و انجام وظایف محوله خود، نقش رسانه در جهاد تبیین را مورد توجه قرار داد و خواستار توفیق و موفقیت روز افزون افسران جبهه فرهنگی در این زمینه شد.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قم در ادامه افزود: حفظ نظام و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی وظیفه ما است و عمل برخلاف این جهت، عمل به خطوط قرمز است و کسی حق ندارد نسبت به دستاورد عظیم انقلاب اسلامی نگاهی مغرضانه بیندازد و یا درباره آن کوتاهی کند.

حجت الاسلام اسکندری با اشاره به اینکه خاستگاه تشیّع با حوزه های علمیه حفظ می شود، اظهار داشت: مسئله حوزه علمیه برای ما مسئله مهمی است و مردم به حوزه علمیه و دین معتقد هستند.

وی با اشاره به فعالیت ها و استقبال خبرگزاری رسا از انتقادات و پیشنهادات ابراز داشت: انتقاد و انتقادپذیری جزء ذات حوزه های علمیه است و باید فضا به گونه ای باشد که زمینه انتقادات و پیشنهادات بازتر شده و در جهت پیشبرد انقلاب اسلامی مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قم در ادامه اظهار داشت: البته انتقادات و پیشنهادات نیز باید با رعایت اصول اخلاقی و به صورت منطقی و معقول مطرح شده و به صورت صحیح صورت پذیرد تا زمینه سوء استفاده برخی از افراد فراهم نشود.

حجت الاسلام اسکندری با اشاره به اینکه دین اسلام برای ما یک اصل اساسی است، ابراز داشت: مهمترین افتخار ما این است که ما در خط اسلام ناب محمدی(ص) در حال حرکت هستیم؛ اسلام نابی که از طریق ائمه معصومین(ع) به دست ما رسیده است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: علما و بزرگان دین تشیع و حوزه های علمیه خط اسلام ناب را تداوم داده اند و اکنون نیز در عصری قرار گرفتیم که همه این زحمات و تلاش ها در به وجود آمدن انقلاب اسلامی ایران خلاصه شده است که باید قدر این زحمات دانسته شود.

ارسال نظرات