۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۷۰۲۶۳۸
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

مطالبات رهبر انقلاب در عرصه فرهنگ هنوز محقق نشده است

مطالبات رهبر انقلاب در عرصه فرهنگ هنوز محقق نشده است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: نزدیک به ۳۰ سال است که رهبر انقلاب از رفع مشکلات فرهنگی کشور سخن می‌گویند، ولی باید اذعان کرد که کار‌ها با توجه به نظر ایشان پیش نرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در نشست شورای اندیشه ورزان امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه اظهار داشت: باید برای برون رفت از وضعیت فعلی در بحث فرهنگ سازی جدی تر کار کنیم و در این میان نقش مسؤولان بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: یکی از این معضلات اجتماعی در سطح کشور، ازدواج است متاسفانه مشکلات بسیاری باعث شده است که هم آمار ازدواج کاهش پیدا کند و در هم اینکه سن ازدواج بالا باشد که این دو جزء مشکلات فرهنگی مهم در کشور هستند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه همه از وضعیت و نوع مشکلات فرهنگی در جامعه باخبر هستیم، عنوان کرد: برای از بین بردن مشکلات در بخش های مختلف باید به سراغ سرمنشاء آن برویم و از ریشه با این معضلات روبرو شویم.

آیت الله علما با تاکید بر اینکه جوانان بخش عمده ای از جمعیت کشور را تشکیل می دهند، گفت: جوانان به عنوان سرمایه های آینده این نظام وانقلاب باید همواره مورد توجه باشند و باید سخنان آنان را شنید و برای آن راهکار ارائه کرد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه هر کسی در هر مقام و جایگاهی که دارد باید به وظایفش به خوبی عمل کند، بیان داشت: برای کار بهتر و نتیجه بهتر باید اولویت ها را بشناسیم و نسبت به معرفی آن ها همت گماریم، باید با جوانان حرف بزنیم، این جوانان در سالیان دفاع مقدس مثل امام زاده بودند اصلا نظیرشان پیدا نمی شد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه کارهای انجام شده در جامعه ما کافی نیست، گفت: نزدیک به 30 سال است که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره از تلاش برای رفع مشکلات فرهنگی کشور سخن می گویند ولی باید اذعان کرد که کارها با توجه به نظر معظم له پیش نرفته است./1400/پ210/

ارسال نظرات