۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۹۸۲۶۴
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان:

نشست های دانش آموزی با محوریت شیوه دعوت به نماز برگزار می شود

نشست های دانش آموزی با محوریت شیوه دعوت به نماز برگزار می شود
لرستان - حجت الاسلام چراغی، از برگزاری نشست های دانش آموزی با محوریت شیوه دعوت به نماز خبر داد و گفت: این دوره ها به بیان جایگاه نماز و روح و فلسفه نماز پرداخته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: نشست های دانش آموزی با هدف تبیین و ترویج فرهنگ اقامه نماز بین نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان افزود: برگزاری این نشست‌های دانش‌آموزی با موضوع «شیوه‌های دعوت به نماز» در تشویق دانش‌آموزان به امر نماز بسیار مؤثر است.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری نشست های دنش آموزی تلاش می شود تا راه‌های دعوت افراد کاهل نماز به‌ سمت نماز تقویت و مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام چراغی بیان کرد: در راستای تبیین و ترویج فرهنگ اقامه نماز بین نسل نو باید ابتدا با شیوه‌‌ها و روش‌‌های دعوت به نماز آشنا شد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی اظهارداشت: در برگزاری نشست های دانش آموزی همواره مباحثی همچون جایگاه نماز، روح و فلسفه نماز، آثار و برکات نماز و پاسخ به شبهات نماز مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان عنوان کرد: نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز در جامعه به ویژه بین نسل نو مهم ترین عامل تربیتی بوده و سبب ارتقای روحی و روانی سطح جامعه می شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات