۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۶۸۷۷۷۱
امام جمعه بهشهر:

دشمن از اقتدار نظامی و دفاعی ایران اسلامی سخت هراسان است

دشمن از اقتدار نظامی و دفاعی ایران اسلامی سخت هراسان است
مازندران - حجت الاسلام جباری، بزرگترین وظیفه سپاه را حراست از دین و اهداف انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمن از اقتدار نظامی و دفاعی کشورمان سخت هراسان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان به وظایف و مسؤولیت های سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: بزرگترین مسؤولیت و وظیفه امروز پاسداران حراست، پاسداری و نگهبانی از دین و اهداف انقلاب اسلامی است.

وی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حافظ انقلاب و آرمان های نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: این نهاد مردمی و انقلابی در طول حیات با برکت خود خدمات ارزشمندی را به انقلاب و مردم ارائه کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خار چشم دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در طول 42 سال اخیر بسیاری از توطئه های دشمن با هوشیاری و بصیرت پاسداران حریم انقلاب اسلامی خنثی شد.

حجت الاسلام جباری با بیان این که انقلاب اسلامی از نخستین روز پیروزی انقلاب تا به امروز همواره مورد هجمه های بسیار دشمنان قرار داشته است، تصریح کرد: با هوشیاری و آمادگی سپاه و سایر نهادهای نظامی بسیاری از این توطئه ها خنثی شد.

وی تقوای الهی، خودسازی و اخلاق مداری را از جمله دلایل موفقیت سپاه در عرصه های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر این که تقویت مبانی اعتقادی، اهل عمل صالح بودن و خدمت عالی از دیگر شاخصه این نهاد مردمی و انقلابی است.

امام جمعه بهشهر با بیان این که دشمنان شبانه روز در شبکه های ماهواره ای می کوشد تا از محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نزد مردم بکاهد، افزود: اما علی رغم همه این دشمنی ها، سپاه به عنوان یکی از مهم ترین ارکان انقلاب، در همه صحنه ها و عرصه ها حضوری پررنگ دارد.

حجت الاسلام جباری، عزت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون تلاش ها و مجاهدت های نیروهای مسلح کشورمان به ویژه سپاه پاسداران دانست و تصریح کرد: سپاه در همه عرصه های دفاع از انقلاب پیشگام و پرچم دار بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که خدمات سپاه در عرصه های محرومیت زدایی نیز بسیار قابل تقدیر است، بیان داشت: این نهاد انقلابی و مردمی با اجرای طرح ها و پروژه های متعددی در روستاها و مناطق محروم، تلاش های بسیاری را در جهت محرومیت زدایی انجام داده است.

امام جمعه بهشهربا اشاره به این که امروز دشمن از اقتدار نظامی و دفاعی کشورمان بسیار هراسان است، خاطرنشان کرد: توان بالای نظامی کشور که در سایه تلاش ها و مجاهدت های جوانان مؤمن و انقلابی به دست آمده، عامل بازدارندگی برای کشورمان در برابر دشمنان خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر رعایت تقوا، ولایت مداری و تکلیف مداری تأکید کرد و گفت: هر انسانی باید در پناه تقوا باشد و بصیرت، معرفت، ولایت مداری و تکلیف مداری باید در جامعه تقویت شود./950/پ210/

ارسال نظرات