۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۷۸۲۳۲
رییس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد خبر داد؛

اجرای طرح مهرواره و محله همدل در ماه مبارک رمضان

اجرای طرح مهرواره و محله همدل در ماه مبارک رمضان
حجت الاسلام علی نیا گفت: طرح مهرواره و محله همدل در ماه مبارک رمضان با هدف کمک به نیازمندان و با محوریت امام محله برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد علی نیا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان در ماه مبارک رمضان، بیان داشت: برنامه‌های قرآنی، مذهبی، فرهنگی، مناجات و ادعیه با حضور مبلغان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد به اجرای طرح «افطار محله» در سطح محلات اشاره کرد و افزود: رزمایش مواسات و همدلی از دیگر برنامه هایی است که با محوریت مساجد و امام مسجد برگزار می شود.

وی جشنواره استانی «صیام»، اجرای طرح «مهرواره محله همدل» با محوریت امامان محله را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

حجت الاسلام علی نیا بیان کرد: طرح مهرواره و محله همدل با هدف کمک به نیازمندان و تقویت روحیه همدلی در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی با اشاره به فعالیت مبلغان غیربومی در ماه مبارک رمضان در سطح محله ها بیان کرد: در کنار مبلغان غیربومی مبلغان و روحانیان بومی استان نیز به فعالیت تبلیغی می پردازند.

اجرای برنامه های دینی فرهنگی و تقویت بنیه دینی جوانان

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد عنوان کرد: بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی و تقویت برنامه های فرهنگی و دینی در ماه مبارک رمضان فرصتی برای ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه به ویژه بین نسل جوان است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات