۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۶۷۸۱۳۵

امکان پیگیری مسایل بیمه ای طلاب از طریق شبکه ملی کارشناسان برخط بیمه آسیا

امکان پیگیری مسایل بیمه ای طلاب از طریق شبکه ملی کارشناسان برخط بیمه آسیا
پس از راه اندازی شبکه ملی کارشناسان برخط بیمه های درمان بیمه آسیا این امکان به وجود آمده تا طلاب مشکلات احتمالی خود در مراکز درمانی طرف قرارداد را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، طلاب، روحانیون و خانواده‌های آنها می‌توانند مسائل و مشکلات خود در خصوص بیمه های درمان بیمه آسیا را از طریق شبکه ملی کارشناسان برخط بیمه های درمان آسیا پیگیری کنند.

پس از راه اندازی شبکه ملی کارشناسان برخط بیمه های درمان بیمه آسیا در مرداد ماه سال گذشته، این امکان به وجود آمده تا طلاب سراسر کشور از این طریق اطلاعات لازم در خصوص بیمه های درمان را به دست آورده و مشکلات احتمالی خود در مراکز درمانی طرف قرارداد را برطرف کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه، کارشناسان بیمه های درمان بیمه آسیا از طریق تلفن همراه در تمامی استان های کشور پاسخگوی مراکز درمانی و بیمه شدگان هستند.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به اینترنتی بیمه آسیا http://www.bimehasia.com/ از شماره تلفن شبکه ملی کارشناسان برخط بیمه های درمان بیمه آسیا در استان خود مطلع شوند؛ همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بیمه آسیا با شماره تلفن ۰۲۱۸۷۰۷ پاسخگوی سایر مشتریان است.

ارسال نظرات