۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۶۶۴۸۸۸
سرپرست حوزه علمیه بنت الرسول الشتر:

زنان نمادی از ایثار و مقاومت دوران دفاع مقدس هستند

زنان نمادی از ایثار و مقاومت دوران دفاع مقدس هستند
لرستان - آرزو فلاحی نیا با اشاره به نقش آفرینی زنان در دوران جنگ تحمیلی گفت: زنان نمادی از ایثار و مقاومت دوران دفاع مقدس هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، آرزو فلاحی نیا، صبح امروز در اساتید و کادر مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر با موضوع نقش زنان در دوران دفاع مقدس گفت: زنان در دوران دفاع مقدس به خوبی ایفای نقش کردند و در پشت جبهه های جتنگ وظیفه سنگین تدارکات و برخی وظایف دیگر را بر دوش می کشیدند.

سرپرست مدرسه علمیه خواهران الشتر به نقش رزمی زنان در دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: زنان ایران اسلامی همپای مردان در آن دوران نقش آفرینی کردند.

وی با شاره به نقش تبلیغی طلاب و مبلغان در جامعه امروز خاطرنشان کرد: هر طلبه می تواند یک راوی باشد و باید ارزش ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس را در جامعه امروز تبیین ساخت.

فلاحی نیا تصریح کرد: با بازگو کردن ایثار و مقاومت رزمندان و نقش آفرینی زنان ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی امروز بین جوانان بصیرت افزایی شود.

وی از زنان به عنوان نماد ایثار و مقاومت در دوران دفاع مقدس یاد کرد و اظهار داشت: امروز نیز در برابر جنگ نرم دشمن زنان از جایگاه والایی برخوردار هستند و برای خنثی کردن توطئه های فرهنگی دشمن رسالت خطیری بر دوش دارند.

فلاحی نیا خاطرنشان کرد: زنان جامعه امروز با تربیت فرزندانی با ایمان، مؤمن و معتهد و انقلابی باید جلوی نفوذ فرهنگی دشمن را بگیرند و در تحکیم بخشی کانون خانواده نقش آفرینی کنند.

وی ادامه داد: امروز دشمن در جبهه جنگ نرم کانون خانواده و جوانان را هدف قرار داده است، باید باورهای دینی و اعتقادی جوانان را تقویت و جلوی رواج بی بند و باری ها که هدف دشمن است.

سرپرست مدرسه علمیه خواهران الشتر رسالت طلاب و مبلغان را هدایت دینی جامعه و روشنگری عنوان کرد و افزود: تبیین ارزش های دینی و اسلامی در سلامت روحی جامعه مؤثر است و سد راه دسیسه های فرهنگی غرب خواهد بود.

گفتنی است، در پایان حجت الاسلام مرادی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه الشتر از نمایشگاه دفاع مقدس مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر بازدید کرد./9451//210/خ

 

 

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات