۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۶۳۴۱۵
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد عنوان کرد؛

لزوم همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش برای مقابله با توطئه های دشمن

لزوم همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش برای مقابله با توطئه های دشمن
لرستان- حجت الاسلام جعفرپور آموزش و پرورش را کانون تعلیم و تربیت خواند و گفت: همکاری حوزه و آموزش و پرورش برای مقابله با توطئه نفوذ دشمن به این نهاد ضروری است.

حجت الاسلام صادق جعفرپور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اهمیت تبلیغ و حضور مبلغان در جمع جوانان و نوجوانان اشاره کرد و اظهار داشت: حضور مبلغ در جامعه لازمه هدایت دینی و تقویت اخلاق و معنویت است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به تحصیل مجازی طلاب به علت شیوع ویروس کرونا افزود: نباید فعالیت های تبلیغی به فراموشی سپرده شود.

وی تصریح کرد: مبلغان باید از فرصت فضای مجازی در عرصه تبلیغ به خوبی بهره مند شده و تهدیدها را به فرصت تبدیل نمایند.

حجت الاسلام جعفرپور اذعان داشت: مبلغان با راه اندازی کانال ها و گروه های تبلیغی در فضای مجازی باید ارتباط خود را با دانش آموزان برقرار و تقویت کنند.

وی آموزش و پرورش را پایگاه تعلیم و تربیت خواند و عنوان داشت: امروزه این کانون مورد هدف دشمن قرار گرفته است، با انجام فعالیت های تبلیغی، بصیرت بخشی، آگاه سازی و روشنگری در جامعه باید جلوی توطئه نفوذ دشمن گرفته شود.

رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد تبلیغ را امری ضروری برای کاهش آسیب های اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: انجام کار فرهنگی تربیتی سبب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

وی با اشاره به شکل گیری شخصیت دانش آموزان از دوران مدرسه گفت: در این راستا آموزش و پرورش رسالت خطیری بر دوش دارد و همکاری و حوزه و آموزش و پرورش می تواند کمک بزرگی به شکل گیری شخصیت دینی دانش آموزان نماید./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات