۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۶۶۲۵۱۸
مدیر حوزه علمیه لرستان:

تحصیل در حوزه تعطیلی ندارد

تحصیل در حوزه تعطیلی ندارد
حجت الاسلام عبداللهی به بیان راه و رسم طلبگی و تحصیل در حوزه علمیه پرداخت و گفت: تحصیل در حوزه تعطیلی ندارد و طلاب باید از فرصت ها در رشد علمی خود بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، صبح امروز در مراسم افتتاحیه میثاق طلبگی در جمع طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه امام صادق(ع) و ولی عصر(عج) بروجرد، گفت: تحصیل در حوزه علمیه رسالت سنگینی بر دوش طلبه می گذارد و برای موفقیت در انجام این رسالت باید تلاش و پشتکار داشته باشید.

مدیر حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه تحصیل در حوزه تعطیلی ندارد، افزود: طلاب باید در هر زمان و شرایطی از فرصت ها به بهترین شکل برای رشد علمی و کسب علوم دینی بهره مند شوند.

وی با اشاره به شرایط کنونی و گسترش ویروس کرونا در جامعه خاطرنشان کرد: در این شرایط طلاب ما با بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی و به کمک اساتید از فرصت فضای مجازی به خوبی در زمینه ادامه سال تحصیلی خویش استفاده کردند.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به اینکه کلاس درس طلاب جدیدالورود به صورت حضوری برگزار می شود، اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامتی خود و همکلاسی ها ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از عوامل مؤثر در موفقیت طلبه نظم و انضباط است، گفت: طلاب باید به موقع سر کلاس درس حاضر شوند و همواره از فرصت هایی که حوزه و اساتید در اختیار طلبه قرار می دهند به بهترین شکل استفاده نمایند.

مدیر حوزه علمیه لرستان اخلاق را بر تحصیل مقدم دانست و تأکید کرد: تهذیب نفس و تزکیه باید در اولویت طلاب قرار گیرد و در این زمینه از بزرگان و علمان دین و حوزه الگو بگیرند./9451//210/خ

    

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات