۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۶۲۰۲۱
امام جمعه همدان:

توصیه های رهبر انقلاب به دولتمردان، مطالبات مردم است

توصیه های رهبر انقلاب به دولتمردان، مطالبات مردم است
همدان - حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: توصیه هایی که رهبر معظم انقلاب به دولتمردان داشته اند در اصل مطالبات مردم از دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در خطبه های این هقته نماز جمعه همدان اظهار داشت: دولت باید توجه بیشتری بر روی مسایل داخلی و مشکلات اقتصادی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: توصیه هایی که رهبر معظم انقلاب به دولتمردان داشته اند در اصل مطالبات مردم از دولت بود.

امام جمعه همدان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: باید گفت که مسؤولی که از بیت المال حقوق می‌گیرد باید تا روز آخر به مردم خدمت کند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی افزود: دولت در این زمینه زحماتی داشته و در شرایط تحریمی کشور را پیش برده اما باید اقدامات بیشتری صورت گیرد.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه همدان گفت: در دیدار اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری، رونق تولید، واردات بی رویه و خام‌فروشی از دغدغه های مقام معظم رهبری بود که ایشان در این باره سخنان خویش را به صورت جامع بیان فرمودند.

امام جمعه همدان گفت: باید گفت که همدان در زمینه صنایع تبدیلی و کارخانجات ضعیف است و خام‌فروشی صورت می‌گیرد که این وضعیت به هیچ به صلاح آینده این استان نیست.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: مدیریت بر فضای مجازی و کار در این حوزه با حضور دلسوزان از دیگر مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، زیرا فضای مجازی جدای از نقاط مثبتی که دارد از طرفی به ساختار خانواده ها لطمات زیادی وارد کرده است.

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: در اینجا جای دارد از رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هیات های عزاداری در استان همدان تقدیر کنیم؛ باید این موارد و موازین نیز در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به خوبی از سوی عزاداران رعایت شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: خوشبختانه ۹۶ درصد هیات‌های مذهبی در همدان پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی  را رعایت کرده اند./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات