۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۶۵۹۰۲۱

تقدیر از برگزیدگان جشنواره علامه حلی استان خوزستان

تقدیر از برگزیدگان جشنواره علامه حلی استان خوزستان
حجت الاسلام کیانی گفت: مرکز امور طلاب و دانش آموختگان استان خوزستان از ۱۵ طلبه برتر جشنواره علامه حلی استان خوزستان تقدیر به عمل آورد.
حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به یازدهمین جشنواره علامه حلی اظهار داشت: مرکز امور طلاب و دانش آموختگان استان خوزستان هدایایی به طلاب برگزیده سطح یک تا چهار جشنواره علامه حلی استان خوزستان تقدیم کرد.

معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه از ۱۵ طلبه برادر تجلیل به عمل آمد، عنوان داشت: در سطح یک به آقایان احسان عطایی نسب، محمدبرکت رضایی، محمدزرگر مرادی، حکمت الله قاسمی پیرو، میلاد گلابی دزفولی و محسن بالدی هدایای تقدیم شد.

این مقام مسؤول در رابطه با تقدیر از برگزیدگان سطح دو عنوان داشت: در این سطح از شش طلبه بنام‌های محمدباقر حیدری آل کثیر، محمدصادق مطیع الرسول، سید سجاد نوری، مهدی حسین زاده مالکی، علی داری وند و سید امید موسوی تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام کیانی خاطرنشان کرد: در سطح سه از آقایان حمیدرضا فتحی نیا و سید رضا موسوی و در سطح چهار از عارف فرهادیان زاده تجلیل صورت گرفت.

وی همچنین با اشاره به بحث صدور معافیت تحصیلی برای طلاب گفت: طلاب متولد ۲۹ اسفندماه سال ۸۰ به قبل که تاکنون برای صدور معافیت تحصیلی حوزوی اقدامی نکردند تا پایان مردادماه سال جاری برای صدور معافیت تحصیلی فرصت دارند./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات