۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۶۵۳۲۵۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

موضوع قدس باید به مسئله‌ای فراتر از یک روز نمادین تبدیل شود

موضوع قدس باید به مسئله‌ای فراتر از یک روز نمادین تبدیل شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: باید مسئله قدس تبدیل به مسئله‌ای فراتر از یک روز نمادین شده و تنفر از صهیونیسم و مظلومیت فلسطین را تکثیر کرد.

حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس و شرایط ویژه روز قدس امسال، اظهار کرد: اکنون که راهپیمایی روز قدس به خاطر بیماری کرونا امکان برگزاری مطلوب در آن روز را ندارد باید با نگاه فرصت‌ساز، مسئله قدس را تبدیل به مسئله‌ای فراتر از روز نمادین کرد و تنفر جهانی از رژیم صهیونیستی و مظلومیت فلسطین و مسجدالاقصی را در قالب‌های مختلف و در مناسبت‌های مختلف دیگر تکثیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: روز سی و یکم مرداد مطابق با ۲۱ اوت که سالروز آتش زدن مسجدالاقصی و روز جهانی مسجد است یکی از مناسبت‌هایی است که باید به نحو شایسته‌ای در سراسر جهان بزرگ داشته شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی به‌مثابه ویروس کرونا 1948 است که در یوم النکبه یعنی در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۲۷ و در هفتاد و دو سال پیش مانند یک ویروس منحوس و یک غدّه سرطانی در پیکره امت اسلامی و بلاد اسلامی جای گرفت و بیش از هفت دهه است که جز التهاب و تب تفرقه و عفونت اختلاف و بیماری ذلت برای مردم منطقه و جهان به وجود نیاورده است.

حجت‌الاسلام خادمی ادامه داد: با رژیم صهیونیستی جهان زشت و کریه می‌نماید و با جهان بدون صهیونیسم است که افول آمریکا نیز عینیت خواهد یافت.

وی افزود: روز قدس امسال البته یک ویژگی خاص هم دارد و آن این‌که امام امت اسلام حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای سخنران ویژه این روز بزرگ هستند. قطعاً رهنمودها و انذارها و بشارت‌های ایشان برای امت اسلام و هشدارهایشان برای جبهه استکبار فصل نوینی در بزرگداشت این روز جهانی خواهد بود و افق‌های نوینی را فراروی مسلمین خواهد گشود.

حجت‌الاسلام خادمی ادامه داد: همچنین سلسله سخنرانی‌های زنجیره‌ای رهبران مقاومت اسلامی مانند؛ مجاهد بزرگ و مصلح، جناب سید حسن نصرالله و مجاهد سلحشور و عزیز، جناب سید عبدالملک الحوثی و دیگر رهبران مقاومت در عراق و فلسطین و دیگر سرزمین‌های اسلامی و عربی، نقش بزرگی را در برجسته‌سازی یوم القدر امت اسلام خواهد داشت.

وی افزود: امید می‌رود با رشد فزاینده بیداری اسلامی و جهانی و اوج‌گیری مقاومت اسلامی و جهانی روز جهانی قدس که یوم القدر امت‌های مسلمانان، روز اقامه نماز جمعه بزرگ جهان به امامت موعود جهانی شود./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات