۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۶۵۳۰۸۱
استاندار لرستان:

لرستان در وضعیت هشدار قرار دارد

لرستان در وضعیت هشدار قرار دارد
استاندار لرستان با اشاره به روند افزایش آمار مبتلایان به کرونا، گفت: لرستان در وضعیت هشدار قرار دارد و مردم باید توجه بیشتری نسبت به بیماری کرونا داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سید موسی خادمی، اساتندار لرستان، ظهر امروز در نشست شورای اداری استان، گفت: بیماری کرونا در لرستان متأسفانه روند صعودی را طی می کند.

وی با بیان اینکه محدودیت های لازم در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید اعمال شود، افزود: در این زمینه در هفته پیش رو تصمیمات جدیدی اتخاذ می شود و محدودیت ها بیشتر خواهد شد.

استاندار لرستان با تأکید بر ضرورت افزایش اقدامات کنترلی برای مقابله با شیوع ویوس کرونا ادامه داد: با توجه به وضعیت زرد یا قرمز اکثر شهرستان‌ها و مناطق استان باید فرمانداران در این زمینه اقدامات جدی در پیش بگیرند.

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی روز قدس در لرستان برگزار نمی شود، گفت: جلوگیری از برگزاری تجمعات برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم ضروری است.

خادمی بیان کرد: در زمینه برگزاری برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس نیز باید با مشارکت نهادهای مرتبط از ظرفیت ها به بهترین شکل ممکن در برگزاری برنامه ها استفاده شود./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات