۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۶۵۳۰۷۴
به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی انجام شد؛

تقدیر از کارکنان روابط عمومی حوز‌ه‌های علمیه خواهران

تقدیر از کارکنان روابط عمومی حوز‌ه‌های علمیه خواهران
به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی از کارکنان اداره‌کل ارتباطات،‌ روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم تقدیر از کارکنان اداره‌کل ارتباطات، روابط عمومی و اموربین‌‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور و حجت‌الاسلام والمسلمین مشرف رییس حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در این نشست اظهار داشت: هفته ارتباطات روابط عمومی، برای تقدیر از افرادی است که همیشه در پشت صحنه‌ مشغول فعالیت هستند و همواره تلاش می‌کنند تا فعالیت‌های سازمان را به خوبی بازتاب دهند.

وی افزود: بدون تردید تحول در هر سازمان با همکاری و همت روابط عمومی میسر می‌شود و روابط عمومی‌ نقش بسیار زیادی در تحول سازمان دارد.

مفسر برجسته قرآن کریم با تأکید بر تغییر در بینش ها و ساختارها اظهار داشت: تغییر در بینش ها و ساختارهای حوزه‌های علمیه خواهران باید به نحوی باشد که این تحول، در عمق فعالیت‌های مدیریت‌های استانی و مدارس های علمیه خواهران نفوذ پیدا کند و این موضوع زمانی رخ می دهد که روابط عمومی نقش خود را به خوبی ایفا کند.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با تأکید بر نفوذ روابط عمومی در مدارس اظهار داشت: روابط عمومی باید تلاش کند تا نفوذ خود را در مدارس علمیه بالا برده و شبکه‌های استانی خود را گسترش دهد، اخبار و فعالیت های مدارس حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور باید جمع بندی شده و در اختیار مدیران مرکز مدیریت قرار گیرد تا ظرفیت ها و شرایط را سنجیده و توسعه فعالیت هایشان را در سطح متوازنی پیش ببرند.

وی در پایان اظهار داشت: روابط عمومی میل به بهتر شدن را باید در مدیریت‌های استانی و مدارس بالا ببرد و این زمانی ممکن است که با تک تک طلبه ها و اساتید حوزه ارتباط گرفته و بتوانید دغدغه های زنان در مسائل دین را در سطح بین الملل نشان بدهید.

گفتنی است در ابتدای این مراسم کارکنان اداره‌کل ارتباطات،‌ روابط عمومی و اموربین‌الملل به بیان نظرات و پیشنهادات خود در راستای رشد حوزه‌‌های علمیه خواهران پرداختند.

در پایان مراسم از کارکنان این اداره کل تقدیر بعمل آمد./1350/د102/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
آفرین کار خوبی کردند به شما هم آفرین که خبرش رو منتشر کردید برای ما انگیزه ایجاد کردید
1
0
ناشناس
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
شوخی با مزه ای بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
محمدبن علي بن الحسين(ع) قال من الفاظ رسول اللَّه (ص): لا يشكر اللَّه من لايشكر النّاس(2) : پيامبر اكرم(ص):شكر خدا را بجانياورده است آن كه از مردم (درقبال انعامشان) تشكر نكند.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
وَ فِي عُيُونِ الْأَخْبَارِ عَنْ عَلِيِّ بْنِ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عِمْرَانَ الدَّقَّاقِ وَ مُحَمَّدِ بْنِ أَحْمَدَ السِّنَانِيِّ وَ الْحُسَيْنِ بْنِ إِبْرَاهِيمَ بْنِ أَحْمَدَ الْمُكَتِّبِ جَمِيعاً عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ الْكُوفِيِّ عَنْ سَهْلِ بْنِ زِيَادٍ عَنْ عَبْدِ الْعَظِيمِ الْحَسَنِيِّ عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ أَبِي مَحْمُودٍ قَالَ سَمِعْتُ الرِّضَا ) يَقُولُ مَنْ لَمْ يَشْكُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِينَ لَمْ يَشْكُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏ (1)امام رضا (ع) مي‏فرمود: هر كه سپاس مردم نعمت دهنده را نگويد، سپاس خداي بزرگ را نگفته است.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
امام رضا(ع) فرمود: «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏»؛[2] کسی که نعمت دهنده از مخلوقات را شکرگزار نباشد، شکرگزار خداوند نیز نخواهد بود». این روایت به صراحت بر مطلب مورد نظر دلالت دارد.

2. امام صادق(ع) فرمود: «در تورات نوشته شده: سپاس کن آن‌را که بر تو نعمت داده و نعمت بده آن‌را که از تو سپاس‌گزار است، با سپاس کردن نعمت‌ها پایان نمى‏پذیرد، اما کفران، نعمت‌ها را باقى نمى‏گذارد، شکر و سپاس باعث زیادى نعمت‌ها و ایمنى از دگرگونى‏ها شود».[3]

3. امام سجاد(ع)‌ فرمود: «خدا هر دل غمگینى را دوست دارد، و هر بنده‌ی سپاس‌گزارى را دوست دارد، روز قیامت خداى تبارک و تعالى به یکى از بندگانش می‌فرماید از فلانى سپاس‌گزارى کردى؟ عرض می‌کند: پروردگارا! من تو را سپاس گفتم، خداى تعالى فرماید: چون از او سپاس‌گزارى ننمودى، مرا هم سپاس نگفته‌اى، سپس امام فرمود: شکرگزارترین شما خدا را کسى است که از مردم بیشتر شکرگزارى کند».[4]

این روایت سوم به ‌صورت ضمنی بر مطلب دیگری نیز دلالت دارد که بسیار مهم است. این روایت شکرگزاری از بنده را همان شکرگزاری از خداوند می‌داند؛ یعنی ما با شکرگزاری از بنده، مقداری از شکر گزاری خداوند را به‌جا آورده‌ایم. از روایات قبل این‌طور بر می‌آید که اگر کسی شکر بنده را انجام ندهد، شکر خداوند را نیز انجام نخواهد داد، ولی این روایت بیان می‌دارد که اگر سپاس از بنده انجام نگیرد، با همان ناسپاسی از خلق، ناسپاسی از خداوند نیز صورت گرفته و شکر خداوند به‌جا آورده نشده است.



[1]. «کسی که شکرگذار مخلوق نباشد، شکرگذار خالق نیز نیست».

[2]. شیخ صدوق، عیون أخبار الرضا(ع)، محقق و مصحح: لاجوردی، مهدی، ج 2، ص 24، نشر جهان، تهران، چاپ اول، 1378ق.

[3]. شیخ حرّ عاملی، وسائل الشیعة، ج 15، ص 315، مؤسسه آل البیت(ع)، قم، چاپ اول، 1409ق.

[4]. «... َأَشْکَرُکُمْ لِلَّهِ أَشْکَرُکُمْ لِلنَّاس‏»؛ کلینی، محمد بن یعقوب، الکافی، محقق و مصحح: غفاری، علی اکبر، آخوندی، محمد، ج 2، ص 99، دار الکتب الإسلامیة، تهران، چاپ چهارم، 1407ق.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
می توان گفت اداره روابط عمومی پیشانی هر سازمان است و اگر به وظایف خود بخوبی عمل کند باعث رشد و تعالی سازمان خواهد شد و سبب خوشنامی در جامعه می گردد
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
اهمیت وجود روابط عمومی در دستگاه

امروزه اهمیت و نقش روابط عمومی ها در دستگاه ها و سازمان های دولتی و خصوصی، پیچیدگی و پویای روزافزون اجتماعات بشری است. یکی از عواملی که در سرنوشت هر موسسه، گروه و فرد اهمیت و ارزش اساسی دارد و آنها را در نیل به هدف هایشان یاری می دهد، کیفیت رابطه آنها با افراد و موسساتی است که با آن سروکار دارند و همچنین افکار عمومی جامعه ای که در آن به فعالیت مشغولند.

هر اندازه این قسمت به شکل موثری گسترش یافته باشد، به همان اندازه آن فرد، گروه و موسسه در دستیابی به اهداف خود موفق خواهد بود. اکنون به عنوان یک اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده که افراد و موسسات برای رسیدن هرچه بهتر و راحت تر به مقاصد خود نیازمند برقراری ارتباط، حسن رابطه و درک متقابل و توسعه تفاهم با یکدیگر و عموم مردم می باشند. از همین روست که برقراری ارتباط موثر با اشکال مختلف و در یک کلمه” ارتباطات” یکی از مفاهیمی است که امروزها از گروههای کوچک تا سازمان های بزرگ از اهمیت بسزایی برخوردار است و حیات سازمانی بستگی زیادی به آن دارد.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
روابط عمومی شون چقدر کارمند داره ما تو اداره مون کلا یه نفر روابط عمومی داره
1
0