۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۶۵۲۵۰۲
امام جمعه پلدختر:

مساجد و اماکن مذهبی در شب های قدر تعطیل است

مساجد و اماکن مذهبی در شب های قدر تعطیل است
امام جمعه پلدختر گفت: با توجه به تصمیم شورای مقابله با ویروس کرونا، در شب های قدر مساجد پلدختر همچنان تعطیل خواهد بود و مراسم شب های قدر به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی، امام جمعه پلدختر، عصر امروز در جلسه هماهنگی ویژه برگزاری مراسم شب‌های قدر گفت: با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا اولویت ما حفظ سلامتی مردم است.

وی حضور در تجمعات را زمینه ساز گسترش انتقال ویروس کرونا خواند و افزود: در شب های قدر مساجد شهری و روستایی و دیگر اماکن مذهبی شهرستان پلدختر همچنان تعطیل است.

امام جمعه پلدختر خاطرنشان کرد: در راستای بهره بردن از فیوضات شب های قدر، با توجه به عدم برگزاری این مراسم در مساجد و حسینیه ها، مردم باید توجه ویژه به عبادات و نیایش فردی و خانوادگی داشته باشند.

وی ادامه داد: شب قدر، شب نزول قرآن، شب عبادت، دعا و مناجات و فرصتی برای توبه و بازگشت به درگاه الهی است، باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

حجت الاسلام موسوی شب قدر را فرصتی برای خودسازی و تهذیب نفس خواند و گفت: در این شب ها باید تلاش کرد که با خودسازی روح خویش را از گناهان پاک کرده و تقوای الهی و معرفت دینی کسب کنیم./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات