۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۹
کد خبر: ۶۵۲۱۴۱

توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی در میان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد

توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی در میان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد
موصلی با اشاره به کفالت یک یا چند یتیم از سوی نیکوکاران، گفت: تا ۱۵ رمضان، ۲۷ هزار بسته معیشتی در میان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مرتضی موصلی، رییس کمیته امداد خوزستان، شنبه شب در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه بیان داشت: کمیته امداد پیش از آغاز ماه رمضان، تلاش ارزنده ای در سطح ملی و استانی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه انجام داده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی خوزستان ادامه داد: با کمک خیران و نیکوکاران خوزستان تا ۱۵ رمضان، توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی برای خانواده های تحت پوشش فراهم شد.

موصلی اضافه کرد: تلاش داریم تا پایان ماه مبارک به ویژه در هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان، تعداد توزیعی ها را به صد هزار بسته معیشتی در استان برسانیم.

وی با اشاره به راه اندازی شبکه ای از آشپزخانه های مهدوی گفت: تلاش کمیته امداد بر آن است که غذای گرم نیازمندان را تأمین کند که تاکنون در قالب آشپزخانه های مهدوی ۵۰ هزار پرس غذای گرم توزیع شده است.

رییس کمیته امداد استان در رابطه با طرح اکرام ایتام و محسنین خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۵ هزار نیکوکار استان بصورت مادی و معنوی، کفالت یک یا چند یتیم را عهده دار شدند و سال گذشته بیش از ۴۰ میلیارد تومان کمک از خیران حوزه اکرام ایتام صورت گرفت.

موصلی با ابراز امیداوری از اینکه در رمضان کنونی ده هزار نیکوکار به تعداد نیکوکاران افزوده شوند، گفت: حدود ۱۵ هزار یتیم زیر پوشش کمیته امداد هستند./۹۴۵۶/پ310/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات