۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۵۱۸۴۲

اجرای طرح نسیم رحمت در بقاع متبرکه لرستان

اجرای طرح نسیم رحمت در بقاع متبرکه لرستان
معاون فرهنگی اوقاف لرستان از اجرای طرح نسیم رحمت در بقاع متبرکه لرستان به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و گفت: این برنامه ها به صورت مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک فرارسیدن میلاد مسعود سبط اکبر پیامبر و دومین پیشوای معصوم امام حسن(ع) بیان داشت: به مناسبت میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) درشب و روز ولادت برنامه هایی با محوریت بقاع متبرکه برگزار می شود.

وی افزود: آذین بندی بقاع متبرکه، پخش مولودی در وصف امام حسن مجتبی(ع) ازبلندگوی بقاع متبرکه و ویژه برنامه ای که از رادیو معارف پخش می شود، روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) در امامزادگان بایستی از بلندگوی بقاع متبرکه پخش شود.

حجت الاسلام عباس زاده از اجرای طرح نسیم رحمت در بقاع متبرکه خبر داد و خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه درمحلات شهرها و روستاها به اسم مرکز افق امامزاده اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت: اجرای طرح رزمایش ضیافت همدلی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) از دیگر برنامه های پیش بینی شده به همت اوقاف و امور خیریه لرستان است.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر ویروس کرونا ریشه کن شود و شاهد بازگشت زندگی به روال عادی باشیم و برنامه های اوقاف در بقاع متبرکه با حضور پرشور مردم برگزار شود.

وی به فعالیت مبلغان بومی در کانال های بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: با وجود عدم برگزاری مراسم در بقاع متبرکه به علت جلوگیری از فراگیر شدن ویروس کرونا، برنامه های اوقاف در ماه مبارک رمضان در فضای مجازی برگزار می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات