۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۶۴۹۲۴۸
مدیر مدرسه علمیه امام رضا:

کمک مومنانه مدرسه علمیه امام رضا شبانه و با احترام توزیع می شود

کمک مومنانه مدرسه علمیه امام رضا شبانه و با احترام توزیع می شود
حجت الاسلام شامی از آماده سازی ۲۰۰ بسته کمک مومنانه در مدرسه علمیه امام رضا (ع) خبر داد و گفت: اقلام آماده سازی شده شبانه بین نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام حسن شامی مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از تشکیل گروه جهادی «امام رضا(ع)» در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: فعالیت گروه جهادی مدرسه علمیه امام رضا(ع) بر محور کسب رضایت الهی و خدمت به مردم استوار است.

وی افزود: فعالیت گروه جهادی مدرسه علمیه امام رضا(ع) مقطعی نیست و در طول سال‌های آینده در مقاطع مختلف با اقتضاء به شرایط و نیاز جامعه اقدامات جهادی قابل‌توجهی در اقصی نقاط کشور انجام خواهد داد.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) با اشاره اینکه فعالیت گروه جهادی این مدرسه در مقابله با کرونا ویروس در دو بخش تعریف می‌شود، ادامه داد: شاخه نخست مربوط به عملیات میدانی طلاب جهادگر شامل تهیه و توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده و دیگر شامل ضدعفونی سطوح و گندزدایی مکان‌ها و وسایل عمومی منطقه بهارستان و بازار می‌شود.

حجت الاسلام شامی ادامه داد: در حال حاضر قریب به 2 هزار ماسک توسط طلاب مدرسه علمیه دوخته و توزیع‌شده و همچنین 500 لیتر مواد شوینده بین ساکنان محل و رانندگان بخش تاکسیرانی تقسیم شده است.

وی اضافه کرد: شاخه دوم مربوط به جذب امکانات مالی از خیرین و بازاریان برای تهیه اقلام خوراکی و توزیع آن بین نیازمندان است؛ گفتنی است توزیع بسته‌های معیشتی بسیار محترمانه و با حفظ کرامت افراد شبانه در نقاط شناسایی‌شده انجام می‌شود.

حجت الاسلام شامی با استناد به کلام رهبر انقلاب در سخنرانی نیمه شعبان، ابراز کرد: معظم له در آن سخنرانی مردم را به انجام رزمایش همدلی، مساوات و کمک مؤمنانه دعوت فرمودند بر همین اساس در راستای تحقق فرمایش رهبر انقلاب رزمایش کمک مؤمنانه در مدرسه علمیه امام رضا(ع) آغاز شد.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) ادامه داد: در حال حاضر طلاب و مسؤولان مدرسه علمیه امام رضا(ع) در حال آماده‌سازی 200 بسته معیشتی هستند و تا بعد از آماده‌سازی قبل از ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شود./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات