۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵
کد خبر: ۶۴۶۷۴۲
مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت:

تولید زمینه ساز اشتغال و استقلال کشور است

تولید زمینه ساز اشتغال و استقلال کشور است
مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت تولید را کلید توسعه و پیشرفت خواند و گفت: فراهم ساختن زمینه تولید بیشتر مشکل بیکاری را رفع می کند و زمینه ساز استقلال کشور است.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، صبر و استامت را رمز موفقیت در هر زمینه ای عنوان کرد.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش برای پیشرفت در همه زمینه ها به ویژه در زمینه اقتصادی افزود: با تکیه بر توانایی ها و ظرفیت های داخلی باید در زمینه رونق اقتصادی و پیشرفت کشور در این عرصه گام برداشت.

حجت الاسلام سبحانی بر ضرورت عملی ساختن شعار سال اظهار داشت: جهش تولید باید اولویت کاری همه مسؤولان قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش جهش تولید را کلید توسعه و پیشرفت خواند و یادآور شد: در این راستا می توان با رونق بخشی به تولیدات و فراهم ساختن زمینه تولید بیشتر و توجه به نیازهای جامعه گام های مؤثری در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی برداشت.

مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت تولید را زمینه ساز اشتغال خواند و گفت: تحقق شعار سال کلید رفع مشکلات بیکاری جوانان بوده و باید در مقام عمل تحقق یابد و تحقق شعار سال عدم وابستگی به خارج از کشور را محقق می سازد.

وی با بیان اینکه هر ملتی که تولید بالاتر داشته باشد و به خود متکی باشد نشانه استقلال کشور است، افزود: در کشور معادن و منابع مختلف و خدادادی فراوانی در اختیار داریم که برای رشد و پیشرفت اقتصادی کشور باید از این منابع استفاده شود.

حجت الاسلام سبحانی تأکید کرد: با حرکت به سمت جهش تولید باید افزون بر فراهم ساختن مایحتاج داخل کشور، به سمت صادرات حرکت کنیم و یک کشور صادر کننده باشیم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات