۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۶۳۹۸۵۷
آیت الله موسوی جزایری:

حل معضل بیکاری سرلوحه فعالیت‌های مجلس جدید باشد

حل معضل بیکاری سرلوحه فعالیت‌های مجلس جدید باشد
آیت الله موسوی جزایری با تاکید بر ضرورت چاره اندیشی برای پایان بخشی به معضل بیکاری، گفت: همه از بیکاری می‌نالند، بنابراین مسأله اشتغال سرلوحه فعالیت‌های مجلس جدید باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، عصر امروز، در همایش استانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در تالار شهید جمالپور، با بیان اینکه روحانیت خواسته‌های رهبری را به مردم و خواسته‌های مردم را به مسئولان منتقل کند، اظهار داشت: از آنجا که روحانیت با مدارس، دانشگاه ها، مساجد و خوابگاه‌های دانشجویی در ارتباط است باید بهترین استفاده را از چنین فرصتی ببرد.

رییس حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه فرصت‌ها همچون ابر می‌گذرند، خاطرنشان کرد: فرصت‌ها تکرار نمی‌شوند و انسان پس از مرگ حسرت می‌خورد که چرا فرصت از دست داده است، از خدا می‌خواهد که اجازه بازگشت به دنیا را بدهد تا بهترین استفاده را داشته باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه چتر روحانیت باید به روی بندگان خدا گشوده شود، ادامه داد: هر عالمی در قوم خود همچون پیغمبری در امت خود است؛ با توجه به توسعه کمی و کیفی حوزه‌های علمیه استان و ارتباط گیری با دانشگاهیان و معلمان، روحانیت بهترین استفاده را ببرد.

آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر ضرورت انسجام و توسعه کار‌ها در میان قشر روحانیت گفت: مساجد فراموش نشود و در آنجا فعالیت‌های فرهنگی صورت بگیرد.

وی با اشاره بر ضرورت چاره اندیشی برای پایان بخشی به معضل بیکاری عنوان داشت: همه از بیکاری می‌نالند، مسأله اشتغال سرلوحه فعالیت‌های مجلس جدید باشد، رهبری برای رفع معضل بیکاری، تولید و رونق تولید را عامل اساسی معرفی کردند.

رییس حوزه علمیه اهواز با بیان اقدامات جدی و پرهیز از سخنان تکراری درباره اشتغال و شعار سال بیان داشت: روحانیت باید پیشاپیش مردم در همه جبهه‌ها حضور داشته باشد، دستگیر و هدایت کننده مردم شود و برای رفع مشکلات چاره جویی بکند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، وجود رهبر انقلاب، جوانان و نیرو‌های حزب اللهی را نعمتی برای جمهوری اسلامی برشمرد./۹۴۵۶/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
حاتم شرفی
ارسال نظرات