۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۶۳۸۹۰۵
معاون فرهنگی مدرسه علمیه دارالهدی خبر داد؛

برگزاری همایش آفتاب به مناسبت دهه فجر

برگزاری همایش آفتاب به مناسبت دهه فجر
حجت الاسلام تهوری از برگزاری همایش آفتاب به مناسبت دهه فجر در مدرسه علمیه دارالهدی خبر داد.

حجت الاسلام علی تهوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری همایش آفتاب به مناسبت دهه فجر در مدرسه علمیه دارالهدی خبر داد و گفت: ایجاد محبت و گرایش نسبت به انقلاب اسلامی، اعتقاد و ایمان به حقانیت انقلاب اسلامی وشناخت ماهیت انقلاب اسلامی از اهداف این همایش به شمار می رود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه دارالهدی ادامه داد: بر اساس اهداف همایش، سه راهبرد شناخت اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی، شناخت تاریخ انقلابی اسلامی و آشنایی با شخصیت های کلیدی انقلاب اسلامی و برای هر راهبرد نیز عناوین کلاسی طراحی شده است.

وی در زمینه زمان برگزاری همایش آفتاب برای طلاب مدرسه علمیه دارالهدی اظهار کرد: این همایش از امشب از ساعت 21 همزمان با ندای الله اکبر آغاز می شود و تا پنج شنبه ساعت 12 ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام تهوری خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات پرده خوانی، کلاس روایت گری، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری مسابقه کتابخوانی، اعطای بسته فرهنگی به شرکت کنندگان و پخش مستندات مربوط به انقلاب اسلامی همچنین برپایی نمایشگاهی از سوی طلاب از برنامه های جانبی همایش آفتاب به شمار می روند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی از حوزه علمیه شکل گرفته است، تصریح کرد: براساس گفته رهبر معظم انقلاب، انقلاب امری دائمی است بنابراین احتمال انحراف در مسیر انقلاب در صورت کمرنگ شدن حضور انقلاب در مهد شکل گیری خود یعنی حوزه علمیه، به دور از ذهن نیست.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه دارالهدی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی برای افزایش بصیرت طلاب بسیار مهم است؛ زیرا شکل گیری جنبه علمی و اخلاقی طلاب، در جوانی است که اگر طلاب در این زمان با مباحث انقلابی خو گیرند در آینده افرادی انقلابی خواهند بود./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات