۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۶۳۴۱۷۷
پیش از ظهر امروز؛

پیکر مطهر شهید هادی طارمی در گلزار شهدای بهشت زهرا آرام گرفت

پیکر مطهر شهید هادی طارمی در گلزار شهدای بهشت زهرا آرام گرفت
پیکر مطهر شهید هادی طارمی امروز بر دوش مردم ولایتمدار و شهیدپرور تهرانی تشییع و در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیکر مطهر شهید هادی طارمی امروز بر دوش مردم ولایتمدار و شهیدپرور تهرانی تشییع و در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

براساس این گزارش، شهید هادی طارمی که سالها در کنار سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از امنیت کشورمان دفاع کرده بود بامداد روز جمعه 13 دی ماه به همراه سردار دلها در سن 40 سالگی به شهادت رسید.

مردم تهران امروز با حضوری پر شور و با شکوه آمدند تا پیکر مطهر این شهید والامقام را تا خانه ابدی‌اش مشایعت کنند و این غم و اندوه وارده را به رهبر انقلاب و خانواده معظم شهید مقاومت هادی طارمی تسلیت عرض کنند.

تشییع کنندگان که قبل از آغاز مراسم در محله شادآباد منطقه 18 تهران جمع شده بودند با چشمانی اشک بار و مشتانی گره زده شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دادند و با بغضی در گلو که همراه با خشم بود خواستار انتقام سخت از ترامپ قمارباز و آمریکای جنایتکار شدند.

یادآور می شود دو دختر شهید طارمی نیز در این مراسم حضور داشتند و حضور آنان دل هر بیننده ای را به رنج می آورد./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات