۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۶۱۱۹۹۳
مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر خبر داد؛

برگزاری دوره های آموزشی تابستانه در مدرسه علمیه خواهران الشتر

برگزاری دوره های آموزشی تابستانه در مدرسه علمیه خواهران الشتر
مدیر مدرسه علمیه خواهران الشتر گفت: دوره های آموزشی تابستانه با هدف ارتقای اخلاق و معنویت و تحکیم بنیان خانواده در این مدرسه برگزار می شود و شرکت برای عموم آزاد است.

اکرم قنبری، مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به ایام تابستان و پایان امتحانات حوزه اشاره کرد و بیان داشت: در این ایام طرح های آموزشی در برخی مدارس علمیه با محورهای مختلف برگزار می شود.

وی از برگزاری طرح تابستانه ثقلین خبر داد و افزود: این طرح ویژه دانش آموزان دختر پایه پیش دبستانی تا پایه هشتم با هدف آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن برگزار می شود.

قنبری عنوان کرد: در این دوره های تابستانی تلاش می شود مهارت های زندگی به صورت داستان و با الگو گیری از سیره اهل بیت(ع) و بازی های فکری برای مخاطبان ارائه و آموزش داده شود.

وی طرح آموزشی حیات طیبه را از دیگر طرح های تابستانه عنوان کرد که به میزبانی مدرسه علمیه خواهران الشتر برگزار می شود و گفت: این دوره ویژه نو عروسان و با هدف آموزش مهارت های زندگی و مشاوره خانواده برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر به برگزاری یک دوره آموزشی دیگر با عنوان طرح تابستانه هنر انگشت، اشاره و عنوان کرد: این طرح نیز ویژه علاقه مندان و بانوان هنرمند است.

وی ادامه داد: شرکت برای عموم در این دوره ها آزاد است و دانش آموزان و طلاب خواهر در کلاس های آموزشی دوره های تابستانی می توانند شرکت کنند.

قنبری هدف از برگزاری دوره های تابستانه را غنی سازی اوقات فراغت عنوان کرد و اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت طلاب توانمند در رشته های مختلف تلاش می شود با برگزاری دوره های آموزشی تابستانه سبک زندگی اسلامی را ترویج و بایسته های اخلاقی و معنوی را ارتقا بخشید.

وی عنوان کرد: برگزاری دوره های تابستانه ویژه بانوان فرصتی مناسب در زمینه غنی سازی اوقات فراغت و مصون سازی این قشر در برابر هجمه های فرهنگی و تحکیم بنیان خانواده ها است./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات