۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۰۷۳۹۱
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت:

روحانیان مشاوران دین برای آگاهی بخشی به مردم هستند

روحانیان مشاوران دین برای آگاهی بخشی به مردم هستند
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت با اشاره به احکام دین برای زندگی بشر، گفت: روحانیت مشاوران دین برای آگاهی بخشی مردم از احکام هستند.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگازاری رسا در خرم آباد، به نقش روحانیت و ارتباط این قشر با مردم اشاره کرد و بیان داشت: زندگی مردم عجین با دین است و تمام پیشامدها و مسائل مختلف بر اساس دین است.

وی روحانیت را مبلغ دین خواند و افزود: حضور روحانیت در عرصه های مختلف زندگی بشر مایه برکت و هدایت به سمت سعادت و رستگاری است.

حجت الاسلام سبحانی با اشاره به حضور روحانیت در مراسم عزاداری، عقد و عروسی، محرم و رمضان عنوان داشت: مردم از قدیم با روحانیت ارتباط داشته و دارند و این ارتباط هرگز کمرنگ نخواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بازار ما بازار اسلامی است و اسلام برای زندگی ما احکام مختلف را در نظر گرفته است، اظهار داشت: حضور مبلغان به عنوان مشاور دین و آگاهان به دین برای انتقال این احکام در زمینه های مختلف و در مسائل مربوط به حلال و حرام در معاملات بازار نقش مؤثری دارند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت خاطرنشان کرد: حضور و نقش روحانیت بین مردم هر روز پرنگ تر از گذشته می شود و این حضور نشان دهنده پیوند عمیق مردم با روحانیت است.

وی با اشاره به توطئه دشمن برای کمرنگ کردن ارتباط بین حوزه و روحانیت با مردم اظهار داشت: بصیرت و هوشیاری مردم و اینکه حوزه و روحانیت نیز خود مردم هستند مانع از عملیاتی شدن این توطئه است./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات