۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۰۶۳۷۸
سرپرست فرمانداری اهواز:

توجه به کودکان و نونهالان در نمایشگاه قرآن قابل تقدیر است

توجه به کودکان و نونهالان در نمایشگاه قرآن قابل تقدیر است
سرپرست فرمانداری اهواز، وجود غرفه ها، برنامه‌ها و کتاب‌های متنوع برای نونهالان و کودکان را از نکات قابل توجه نمایشگاه قرآن و عترت برشمرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جمال عالمی نیسی، سرپرست فرمانداری اهواز، شامگاه گذشته در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان، در جمع خبرنگاران، برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان، را قابل توجه دانست و افزود:رمضان، ماه تلاوت قرآن و نزدیکی به خدا و خودسازی است و همانگونه که انسان به غذای جسم نیاز دارد، در عین حال به غذای روح که همان قرآن است، نیاز دارد.

سرپرست فرمانداری اهواز عنوان داشت: در باور عموم این روایت وجود دارد که اگر خواهان حرف زدن با خدا هستید نماز بخوانید و اگر خواهان آن هستید که خداوند با شما سخن بگوید؛ قرآن بخوانید.

عالمی نیسی با بیان اینکه اهمیت جایگاه قرآن صرف نظر از مرجعیت حضرت ختمی مرتبت همه ارکان اسلام در آن ذکر شده است، عنوان داشت: تلاوت قرآن از بعد معنوی و ارتباط با خدا جایگاه خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت از لحاظ  کمی و کیفی خوب است، گفت: وجود غرفه ها، برنامه‌ها و کتاب‌های متنوع برای نونهالان و کودکان از نکات قابل توجه نمایشگاه است.

سرپرست فرمانداری اهواز راه اندازی غرفه شهدا و تفال به جایگاه و وصیت شهدا را از نکات قابل توجه نمایشگاه برشمرد و اظهار داشت: تعدد مؤسسه‌های قرآنی و صاحبان اثر از نکات بسیار مثبت در بخش کمی است و در بحث کیفی نیز همگان مطلع هستند که قرآن اُم الخطاب کیفیت و معنویت است. /۹۴۵۶//310/خ
حاتم شرفی
ارسال نظرات