۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۰۰۳۸۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

بیانات رهبری چشم انداز کانون های فرهنگی هنری مساجد است

بیانات رهبری چشم انداز کانون های فرهنگی هنری مساجد است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیانات رهبری را چشم انداز کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد و گفت: مدیران باید برای موفقیت در رسالت خود به این بیانات توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حمید رضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ظهر امروز در همایش گرامیداشت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: جذب جوانان به مساجد رسالت مهم کانون ها است.

وی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی در راستای تقویت برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد افزود: در این راستا باید به بیانات رهبری توجه کرد، بیانات رهبر معظم انقلاب نقشه راه و چشم انداز کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

حجت الاسلام حنان با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی مدیران در راستای تقویت کانون های مساجد خاطرنشان کرد: مدیران باید متناسب به اقشار سه گانه جوانان برای جذب آنان به مساجد برنامه ریزی داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه مدیران باید عقلانیت دینی را در خود تقویت و به سلاح علم و دانش مجهز باشند تا بتوانند در جذب جوانان و در جامعه اثر گذار باشند و موفق عمل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد باید در برنامه ریزی ها به ذائقه جوانان توجه داشته باشند.

حجت الاسلام حنان اظهار داشت: توجه به ذائقه جوانان و نوجوان امری مهم در جذب حداکثری آنان به مساجد بوده و باید مورد توجه قرار گیرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات