۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۵۹۸۹۲۳
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

نماز جمعه پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی است

نماز جمعه پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی است
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: نماز جمعه پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی است و به همین خاطر دشمنان نتوانسته‌اند راه به‌جایی پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار علمای اهل تسنن استان، اظهار داشت: نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی است و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، در هر نقطه‌ای از شهرها ما شاهد برپایی و اقامه نماز جمعه هستیم.

امام‌جمعه بجنورد افزود: نماز جمعه پیام ذکر و علم دارد و خطبه‌های آن مؤمنان را از جهل و غفلت دور می‌سازد.

وی ادامه داد: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی از خواص نماز جمعه است و تلنگر می‌زند تا مسلمانان در خواب غفلت نمانند و دوست و دشمن را بشناسند و با خدمات نظام و انقلاب اسلامی آشنا شوند و نااهلان و نفوذی‌ها و بدخواهان را معرفی مردم معرفی می‌کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اشاره به این‌که نماز جمعه ابر رسانه است، خاطرنشان کرد: نماز جمعه، پایگاهی معنوی و علمی است که دشمنان از داشتن آن بی‌بهره‌اند و تریبون‌های نماز جمعه، همچون رسانه‌ای است که می‌تواند جلو شبهه‌های رسانه‌ای دشمان را بگیرد و خنثی کند و آگاهی بخشی و بصیرت افزایی کند.

وی افزود: دشمنان بر روی نماز جمعه بسیار حساس‌اند و اگر بتواند اولین کاری که خواهند کرد از بین بردن نماز عبادی ـ سیاسی جمعه است که به حمدالله تاکنون نتوانسته است هیچ غلطی کنند و تلاش آن‌ها برای از بین بردن این پایگاه دینی به‌جایی نرسیده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد: نماز جمعه پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی است و به همین خاطر دشمنان نتوانسته‌اند راه به‌جایی پیدا کنند.

گفتنی است، در این نشست با اجازه حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد مقرر شد از هفته آتی نماز جمعه اهل سنت استان در مسجد رسول اکرم (ص) بجنورد برگزار شود./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات