۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۵۹۴۷۸۰
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه آذربایجان غربی:

تبلیغات مهم‌ترین سلاح در عرصه بین‌الملل است

تبلیغات مهم‌ترین سلاح در عرصه بین‌الملل است
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مهم‌ترین سلاح در عرصه بین‌الملل تبلیغات است، بنابراین باید از این ظرفیت استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای که در سالن آمفی‌تئاتر استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر موثرترین سلاح در عرصه بین‌الملل تبلیغات است بنابراین باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه رسانه، بهترین ابزار برای شناساندن خداوند برای آحاد مردم است، ادامه داد: هر حرکتی که رنگ الهی پیدا کند به طور قطع ماندگار است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: بدون تردید موثرترین سلاح در شرایط کنونی تبلیغات است از طرفی باید بدانیم که حجم تخریب این حوزه بیشتر از سلاح اتمی است.

وی با اظهار اینکه رسالت اصلی رسانه‌های جمعی مطرح کردن مطالبات است، گفت: انتخاب نام شهید باکری برای فرودگاه ارومیه می تواند یکی از خواسته‌های اصحاب رسانه قرار گیرد.

حجت الاسلام سرایی با اظهار اینکه در صورت اقدام انقلابی توام با صداقت به اهداف موردنظر دست پیدا می‌کنیم، اظهار کرد: باید تعامل و همکاری بین فعالان این عرصه ایجاد شود.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات