۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۵۹۲۲۹۳

ارتقای همکاری مشترک مبلغان حوزه علمیه خواهران ارومیه با کمیته امداد

ارتقای همکاری مشترک مبلغان حوزه علمیه خواهران ارومیه با کمیته امداد
حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) ارومیه با کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهر تعاملات و همکاری خود را ارتقا خواهد بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مرضیه پورحیدر، مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) ارومیه امروز در نشست هم اندیشی بانوان مبلغ این مرکز علوم دینی با مسؤولان کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: احساس مسؤولیت و همت بلند مسؤولان کمیته امداد در فقرزدایی و رسیدگی به محرومان قابل تقدیر است.

وی با اشاره به همکاری نزدیک این نهاد انقلابی با حوزه علمیه الزهرا(س) ارومیه در طول سالیان گذشته خاطرنشان کرد: مبلغات مدرسه علمیه الزهرا(س) در بالا بردن دانش دینی و فرهنگ اجتماعی و معرفتی مددجویان اقدامات بسیار مؤثری داشته اند که ادامه این روند مورد انتظار است.

مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) ارومیه این فرصت بدست آمده برای مبلغان حوزوی را بهترین فرصت برای ترویج ارزش های دینی در میان خانواده های محروم دانست و گفت: همکاری میان مدرسه علمیه و کمیته امداد فرصت بسیار مناسبی است تا با تلاش و توکل به خدا در صدد حل مشکلات خانواده‌ها و اجتماع برآیند.

پورحیدر با ارایه گزارشی روند فعالیت و تعامل مبلغان حوزوی با کمیته امداد گفت: 12 مبلغه طی نه ماه فعالیت خود در این طرح در مجموع 668 طرح چهره به چهره، 265 طرح فلاح، 257 طرح ترنم نور، 149 کلاس آموزشی، 8 اردو و 1204 مراسم و همایش برای مددجویان برگزار کرده اند.

همچنین رییس کمیته امداد ناحیه دو ارومیه در سخنانی با تشکر از همکاری و تعامل نزدیک مبلغات حوزه علمیه الزهرا اظهار داشت: با همکاری حوزه علمیه ارومیه 1200 مراسم و همایش جهت ارتقای فرهنگ دینی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برگزار شده است./935/پ203/ب1

ارسال نظرات