۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۵۸۹۷۲۵

بازداشت شش شهروند بحرینی از سوی نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه

مرکز حقوق بشر بحرین اعلام کرد که نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه طی هفته گذشته، شش شهروند بحرینی را به اتهام مشارکت در تظاهرات مسالمت آمیز، بازداشت کرده اند.
بحرین

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، مرکز حقوق بشر بحرین اعلام کرد که نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه شش شهروند این کشور را طی هفته گذشته بازداشت کردند.

مرکز حقوق بشر بحرین اعلام کرد که بازداشت شهروندان بحرینی در حالی صورت می گیرد که طی هفته گذشته بحرینی ها چهار بار تظاهرات مسالمت آمیز در مناطق مختلف بحرین برگزار کره بودند.

بنابر این گزارش، بحرینی ها به مناسبت عید شهدا، تظاهرات مسالمت آمیز علیه رژیم آل خلیفه برگزار می کنند.

شهروندان بحرینی در حالی خود را برای برگزاری مراسم یادبود شهدا که قرار است این هفته برگزار شود، آماده می‌کنند که نظامیان رژیم آل‌خلیفه به حملات وحشیانه علیه شهروندان بحرینی در مناطق مختلف این کشور دست می‌زنند. 

نیروهای انقلابی منطقه الدراز فعالیت جدیدی را برای نوشتن نام «حمد عیسی» دیکتاتور بحرین در کف خیابان‌ها به‌منظور لگدمال کردن نامش از سوی افراد و خودروها آغاز کردند.

نیروهای انقلابی همچنین تأکید کردند: برای دوری و عدم ارتباط با رژیم آل‌خلیفه، شهروندان بحرینی در مراسم این رژیم با نام عید الجلوس (تاج‌گذاری) که همزمان با عید الشهداء اجرا می‌شود، مشارکت نخواهند کرد.

گفتنی است که جریان اسلامی الوفاء یکی از گروه‌های انقلابیون بحرین با اشاره به استقرار نظامیان رژیم آل‌خلیفه در مناطق مختلف این کشور تصریح کرد که گسترش  اقدامات نظامی آل‌خلیفه در مناطق و شهرک‌ها هرگز مانع شهروندان بحرینی برای بزرگداشت یاد شهدا نخواهد شد.

 
ارسال نظرات