۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۵۸۷۳۰۵
به همت بسیج مدرسه معصومیه؛

دومین گردهمایی نقشه راه انقلاب اسلامی برگزار شد

دومین گردهمایی نقشه راه انقلاب اسلامی از سوی بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی و به همت بسیج مدرسه معصومیه در سالروز سخنرانی تاریخی رهبر معظم انقلاب برگزار شد.
گردهمایی نقشه راه انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین گردهمایی نقشه راه انقلاب اسلامی یکشنبه شب در سالن همایش های مدرسه علمیه معصومیه(س) قم برگزار شد.

در این همایش که همراه با حضور جمع کثیری از طلاب، اساتید و دانشجویان انقلابی و همچنین رییس مدرسه معصومیه بود، حجت الاسلام علی ثقفی مسؤول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی به عنوان سخنران ویژه حضور داشت.

وی در این همایش با انتقاد از لیبرال مسلک ها و سوسیالیست هایی که گمان می کنند انقلاب اسلامی به بن بست رسیده است، تأکید کرد که رسیدن به تمدن نوین اسلامی دور از دسترس نیست.

وی خاطرنشان کرد: شهید بهشتی که فردی متفکر بود در سال 56 اعتقاد داشت که اگر تمام تلاش خود را به کار بگیریم می‌ توانیم بیست سال بعد انقلاب کنیم و همراه شدن بیش از 98 درصد حاضران برای رأی به انقلاب اسلامی یک تأسیس بنا توسط جمهور مردم برای تأسیس نظام اسلامی حقیقتا حرف کوچکی نبود.

همچنین حجت الاسلام حسن رزمی عضو بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی از برگزاری دوره های آموزشی تخصصی مبانی فرهنگ و اندیشه انقلاب به جوانان با هدف آشنایی آنها با فرایند رسیدن به تمدن نوین اسلامی خبرداد.

این گردهمایی همزمان با 13 نقطه دیگر در کشور، در آستانه سالگرد بیانات تاریخی مقام معظم رهبری پیرامون فرایند تحقق اهداف انقلاب اسلامی با عنوان «سه گام تا تمدن نوین اسلام» دومین گردهمایی نقشه راه انقلاب اسلامی به همت بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی، بسیج مدرسه علمیه معصومیه، دفتر اجتماعی سیاسی حوزه علمیه قم و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

این نشست به مناسبت هجدهمین سالروز سخنرانی مقام معظم رهبری در ۱۲ آذر سال ۱۳۷۹  پیرامون فرایند تحقق اهداف انقلاب اسلامی با عنوان «سه گام تا تمدن نوین اسلام» برگزار و از دو اثر تازه منتشر شده از سوی این مرکز نیز رونمایی شد.

یادآور می شود، بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی یک موسسه علمی و فرهنگی انقلابی است که با مراجعه ی اجتهادی به «تاریخ و معارف دین مبین اسلام» و غور در مکتب حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب در صدد گفتمان سازی نقشه‌ راه‌ جامع تحقق حاکمیت دین و فرایند تحقق اهداف اسلام در عصر حاضر می باشد./1330/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات